Nutteloze postAl meer dan 24 uur geen post van Gassy. We gaan duidelijk richting een recessie!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nutteloze postAl meer dan 24 uur geen post van Gassy. We gaan duidelijk richting een recessie!
Trump wil een startende recessie opdat de dollar in waarde daalt, en opdat de FED ingrijpt met lagere rentevoeten en extra geld bijprinten.Weer een stevige daling daar bij opening van de beurzen. Al valt het eigenlijk nog mee nu dat Trump zelf een recessie voorspelt
VNP zit in de crossfire van het handelsoorlogje. Kwestie van bijkopen voor jou?VNP is trouwens Vnp/Beke geworden aangezien de ene kant van de 50/50 coin toss op handelssancties wel eens totale opheffing van sancties kan worden in de plaats van aanscherping van de sancties, aangezien de oranje clown geopolitiek liever op korte termijn vrienden wordt met dictators die het westen haten.
Ten koste van langetermijn geopolitieke positie natuurlijk, maar who cares anno 2025 de lange termijn.
En dan is Beke nog steeds schromelijk ondergewaardeerd. Huizenprijzen in de big 4 in China zijn onlangs ook voor het eerst in jaren licht gestegen.
Dus tegelijk een hedge voor mijn VNP, maar op zichzelf ook standalone ondergewaardeerd.
Stagflatie dus. Zijn inflatiekieziers zullen het graag horenTrump wil een startende recessie opdat de dollar in waarde daalt, en opdat de FED ingrijpt met lagere rentevoeten en extra geld bijprinten.
Beetje Confluent gekocht aan 23,66$ na dichten van de gap.Iemand hier al (tech)koopjes op het oog?
Ikzelf kijk naar Monday, S, Google en Datadog.

)
Workday terug aangekocht, had al spijt van mijn verkoop in feb nadat ik het omhoog zag gaan terwijl het een bedrijf en aandeel is waar ik rotsvast in geloof, gelukkig dus nu toch nog mooi goedkoper kunnen inslaan.Iemand hier al (tech)koopjes op het oog?
Ikzelf kijk naar Monday, S, Google en Datadog.
Aan de gemiddelde Amerikaan die typisch zwaar in stock market zit ook, dus kwestie van tijd tot deze van zijn oren gaat maken en Trump serieus tegenwind gaat krijgen van zijn achterban want héél veel mensen zijn héél veel geld aan het verliezen op deze manier. (en hij kan dit nogal moeilijk op Biden of iemand anders steken)
Begin dit jaar begonnen met Belgische aandelen kopen als tegenhanger van ETF's en OXY.
Dankzij een paar leden die deze aandelen aanprezen mooie winsten behaald, waarvoor dank!
Proximus sinds aankoop +31%. (bedankt @Forzaracing )
Solvay sinds aankoop +19%. (bedankt @FernandoFreecashflow )
AB Inbev sinds aankoop +22%. (zelf gekozen)
De daling het voorbije jaar van OXY halveert +- bovenstaande percentages, maar toch nog mooie winst!![]()

En de markten vonden het toch zo fantastisch in november-december dat Trump had gewonnenAan de gemiddelde Amerikaan die typisch zwaar in stock market zit ook, dus kwestie van tijd tot deze van zijn oren gaat maken en Trump serieus tegenwind gaat krijgen van zijn achterban want héél veel mensen zijn héél veel geld aan het verliezen op deze manier. (en hij kan dit nogal moeilijk op Biden of iemand anders steken)

Kwestie van uren/dagen eer hij nog eens Powell de mantel uitveegt.Blijkbaar steekt hij het op "de globalisten".![]()

Gun Fernando op zijn minst toch dat beetje erkenningHow how - bedankt voor de vermelding maar ehm Solvay moet toch ook wel op mijn conto worden geschreven me dunkt. Maar ok, ben al blij met 1 vermelding![]()

Jij krijgt de Crocs erkenningDie Solvay steekt wel series mijn ogen uit. Nu al blunder van het jaar.
Gun Fernando op zijn minst toch dat beetje erkenning![]()

Ik zit wat verveeld met de reverse stock split die is aangekondigd.beste presteerder is mijn gokje op Atos