Bedankt voor de infoLow quality bedrijf imo.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de infoLow quality bedrijf imo.
.Mijn GRAIL staat aan rendement van 27000% +-En GRAIL ondertussen een multibagger.
Hier wat dieper aan het kijken naar defensie bedrijven in Europa, ze gaan hier in hun broek doen zonder Trump dus investeren in defensie zal serieus nodig zijn.

Als PACB naar 20 gaat binnen 2 jaar geef ik een BBQ. Mede aandeelhouders krijgen een wagyu steakske.PACB zal niet snel meer naar 20 gaan![]()
Vergeet de Scandinavische spelers niet: Kongsberg Gruppen, Saab of misschien zelfs een nichespeler als Norbit (onderwaterbeveiliging).Ben momenteel de sector wat in kaart aan het brengen.
Mogelijk een terugval en koopkans nadat de oorlog in Oekraïne “opgelost” is?Rheinmetall is voor mij zowat het NVIDIA van de Europese defensiebedrijven: ondanks de hoge waardering is iedere correctie tot nu toe een koopkans gebleken.
Had dat al een dikke maand (of twee) +- geleden gedaan. Akkoord oekraine en rusland is nog ver weg en de dreiging van Rusland + protectionisme Amerika blijven…Iemand al een deep dive gedaan in EU defence bedrijven? Of al een investment gedaan?
Kans is gigantisch groot dat EU er gigantische bedragen in gaat pompen.
Ben momenteel de sector wat in kaart aan het brengen.
Airbus
Rheinmetall
Thales
Leonardo
Safran
BAE Systems (UK)
...?
Ze zijn natuurlijk al fel opgelopen, maar dit is imo maar een begin. Alle plannen van de EU moeten nog aangekondigd worden.
Is er misschien een Europese defense ETF?
Proficiat!!!!!!!!Zit in JET voor gemiddeld 10,24€. Indien het stukje onder 10€ gaat, verdubbel ik positie. Vroeg of laat zie ik ze een sprong maken.
Whoppa! Gassy groter dan @FernandoFreecashflowProficiat!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Prosus lanceert overnamebod op Just Eat Takeaway
Prosus en Just Eat Takeaway hebben overeenstemming bereikt over een overname van Just Eat Takeaway. Dit maakte Just Eat Takeaway maandag voorbeurs bekend.www.iex.nl

Is 20,3€ geworden tot op heden.Heeft er hier iemand meer inzicht in de fundamentale case voor Just Eat Takeaway? Heb het idee dat dit het komende half jaar naar +/-25€ kan gaan, maar kan iemand dat fundamenteel al dan niet bevestigen/ontkrachten?
Ga je ze bijhouden tot eind van het jaar als het is afgerond of vroeger verkopen met een discount? Telkens met een overname wel een dilemma natuurlijk -> hoeveel % wil je afgeven om je geld nu al te hebben?Whoppa! Gassy groter dan @FernandoFreecashflow
Glazen bol Gassy strikes again! Overnamebod van Prosus hier reeds op voorhand aangekondigd, half jaar geleden deze grote stijging al voorspeld![]()
Denk nu de helft verkopen. Kga effe de alternatieven bekijken. Als ik het vrijgekomen geld in een ander ondergewaardeerd aandeel kan stoppen, mss alles verkopen.Ga je ze bijhouden tot eind van het jaar als het is afgerond of vroeger verkopen met een discount? Telkens met een overname wel een dilemma natuurlijk -> hoeveel % wil je afgeven om je geld nu al te hebben?
Risico op niet doorgaan lijkt me laag aangezien CEO zelf instemt en RVB ook, hogere bieding van Uber/Doordash niet echt likely?
Op zijn minst ook een groene dag voor BFITDe rit naar 25€ is voor TKWY nog mogelijk. Is uiteindelijk mijn voorspelde waarde, maar Gassy neemt het zekere voor het onzekere. Je kunt altijd opnieuw proberenPfff, zuurOp zijn minst ook een groene dag voor BFIT
.Waarom? Negatieve fcf, marktwaarde 1B en hun business model: RxSight, Inc., a commercial-stage medical device company, engages in the research and development, manufacture, and sale of light adjustable intraocular lenses (LAL) used in cataract surgery in the United States and internationally.Als RXST bij opening ok is betreft prijs, verdubbel ik het misschien.
Wat is je case bij RXST om te verdubbelen?De rit naar 25€ is voor TKWY nog mogelijk. Is uiteindelijk mijn voorspelde waarde, maar Gassy neemt het zekere voor het onzekere. Je kunt altijd opnieuw proberen.
Als RXST bij opening ok is betreft prijs, verdubbel ik het misschien.
Bij Deaandeelhouder.nl vinden ze dit een waardeloos bod, hoog in de 20 correcter en verwachten ze een hogere bieding van Doordash.De rit naar 25€ is voor TKWY nog mogelijk. Is uiteindelijk mijn voorspelde waarde, maar Gassy neemt het zekere voor het onzekere. Je kunt altijd opnieuw proberen.
Als RXST bij opening ok is betreft prijs, verdubbel ik het misschien.