Microsoft heeft die integratie doorheen al hun software. Ik test die nu voor ons bedrijf en dat is echt nu al redelijk bangelijk.Hun AI-bot is wel open source, dus het enige punt waarop ze kunnen "valsspelen" is hoeveel hij effectief gekost heeft aan ontwikkeling.
grootste verliezers hier lijken me toch Nvidia en OpenAI/Microsoft te zijn... waarom zou je $30 per maand voor copilot betalen als er binnenkort misschien iets véél goedkoper op de markt komt?
Misschien zet dit andere bedrijven wel aan om ook zelf hun goedkope AI-bots te maken gebaseerd op deze goedkope opensource versie, dus vraag naar minder-advanced chips kan zelfs toenemen wat bijvoorbeeld wel goed nieuws voor AMD zou zijn?
Die 30 euro per maand per kop is compleet bonkers van pricing wel imo. Maar naarmate concurrentie komt opzetten zullen ze zich wel scherper zetten, afhankelijk van hoe sterk hun moat blijkt te zijn. het enige dat me tegensteekt is hoe sloom ze zijn met het aantrekkelijk te maken voor iedereen om het gewoon te pakken. De waarde ervan is al lang duidelijk bij ons maar men is skeptisch vanwege de prijs/pricing model en terecht imo. Ze hadden al lang de markt van bedrijven gebouwd op Office moeten overspoelen hiermee. Misschien ligt dat aan hun eigen capaciteit ofzo?