Kleine Beursfeiten

Twee weken later CROX +17% en PROX -11%. Also OXY -2%.

De beste tip met 'OX' hier blijkt toch weer van Fernando te komen :thinking:

En wanneer heb je aangekocht? :wink:
Ik ben blij dat er de laatste maanden meer ruimte is voor andere tips en andere meningen. De sfeer is er ook serieus op verbeterd. Zelf draag ik niet veel bij, maar ik heb al wel veel gehad aan een aantal tips, en met mij ongetwijfeld vele anderen.

Ik ga misschien nog eens een gokje wagen met Barco. Het is toch wel heel diep gezakt ondertussen.

57,7m shares outstanding eind 2024. Stel eind 2025 daling van 10% aka 51,9m outstanding eind 2025. Stel FCF compleet flat en dus ruwweg $940 miljoen. Extra jaar bewezen merkwaarde = hogere waardering, laat ons zeggen FCF multiple van 10 ow schuldpositie en unloved sector (ondanks techbedrijf marges, but hey).

$940m FCF x 10 / 51,9m shares outstanding
= $181 per aandeel
Het kan heel goed zijn dat je gelijk hebt. Maar ik wil echt niet investeren in plastieken sandalen :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
De sfeer is er ook serieus op verbeterd.

Ghoh, ben ik de enige die Fernando precies een ettertje op de speelplaats van de lagere school vindt? En dan heb ik het niet over de inhoud, maar gewoon over gedrag en stijl. Altijd wel iets interessants om te lezen maar god, wat een egotrippers posten er hier altijd.

Want de present value van toekomstige cashflows van shitcoin zal dalen bij hogere rente, of wat?

Gelieve dat puur sentimentsgedreven cryptogezever niet in 1 zin met aandelen te plaatsen aub.
Als ik me niet vergis zat 37% van uw vermogen in crypto?
Ik zou zeggen, stop er nu mee want dat gaat pijn doen.
Maar ja, who cares :)
Lol

China rally was een sentiment pump&dump zonder structurele verandering van de (non-)investment case. Wie had kunnen denken dat dat niet goed ging uitdraaien...

Overigens zonet de +40% YTD gepasseerd. Imagine being all cash lol.

China large cap staat net voor de "pump" van 3 maand geleden nog altijd +- 15% hoger. Zo dramatisch is het allemaal niet.

Terug
Bovenaan