Spooky
Well-known member
Juist ja, met je eigen versie van je ytd-rendementOverigens zonet de +40% YTD gepasseerd. Imagine being all cash lol.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist ja, met je eigen versie van je ytd-rendementOverigens zonet de +40% YTD gepasseerd. Imagine being all cash lol.
Ik ben blij dat er de laatste maanden meer ruimte is voor andere tips en andere meningen. De sfeer is er ook serieus op verbeterd. Zelf draag ik niet veel bij, maar ik heb al wel veel gehad aan een aantal tips, en met mij ongetwijfeld vele anderen.Twee weken later CROX +17% en PROX -11%. Also OXY -2%.
De beste tip met 'OX' hier blijkt toch weer van Fernando te komen
En wanneer heb je aangekocht?![]()
Je begint halfweg het jaar met beleggen, haalt 20% rendement dus zegt dan hier dat je 40% rendement hebt behaald… ik weet niet wat je jeeelf graag wijs maakt maar dikke proficiat, flink gedaan jongen!!Je bedoelt de meest representatieve manier om return te berekenen? Inderdaad ja.
Wat is prijstarget van crox?Twee weken later CROX +17% en PROX -11%. Also OXY -2%.
De beste tip met 'OX' hier blijkt toch weer van Fernando te komen
En wanneer heb je aangekocht?![]()
Hier ook hoor desondanks de China calls.Overigens zonet de +40% YTD gepasseerd. Imagine being all cash lol.

Market timing is veeeeeeeeeel belangrijker dan time in the market.XFAB is de laatste tijd wel weer Melexis aan het outperformen.
En YTD maakt niet uit. Wat wel uitmaakt is wanneer je zelf aangekocht hebt.
Het kan heel goed zijn dat je gelijk hebt. Maar ik wil echt niet investeren in plastieken sandalen57,7m shares outstanding eind 2024. Stel eind 2025 daling van 10% aka 51,9m outstanding eind 2025. Stel FCF compleet flat en dus ruwweg $940 miljoen. Extra jaar bewezen merkwaarde = hogere waardering, laat ons zeggen FCF multiple van 10 ow schuldpositie en unloved sector (ondanks techbedrijf marges, but hey).
$940m FCF x 10 / 51,9m shares outstanding
= $181 per aandeel

De sfeer is er ook serieus op verbeterd.
LolWant de present value van toekomstige cashflows van shitcoin zal dalen bij hogere rente, of wat?
Gelieve dat puur sentimentsgedreven cryptogezever niet in 1 zin met aandelen te plaatsen aub.
Als ik me niet vergis zat 37% van uw vermogen in crypto?
Ik zou zeggen, stop er nu mee want dat gaat pijn doen.
Maar ja, who cares![]()
OXY en PTSBLiefste gezin, dit jaar geen pakjes onder de boom. Getekend jullie lieve papa - tevens OXY aandeelhouder.

Liefste gezin, dit jaar geen pakjes onder de boom. Getekend jullie lieve papa - tevens OXY aandeelhouder.

China rally was een sentiment pump&dump zonder structurele verandering van de (non-)investment case. Wie had kunnen denken dat dat niet goed ging uitdraaien...
Overigens zonet de +40% YTD gepasseerd. Imagine being all cash lol.