AgeofAI
Well-known member
De posthalving playbook tot mid 2025 dan nog!
Twitter en beursforums, full retard gratis lobotomie tegenwoordig.
Overgestapt sinds een paar weken op Bluesky, nu Twitter compleet waardeloos geworden is.
Te stil in 2023 wegens geen kritische massa. Nu bijna full replicatie van fintwit pre-2015.
3/4de van de high signal-to-noise accounts zitten er al, dus bijna genoeg om Twitter buiten te bonjouren.
Weest welkom iedereen![]()
Hoezo is Twitter compleet waardeloos geworden?
En mijn tweede vraag betreft Bitcoin;
Vanaf wanneer kan gesteld worden dat een belegger het fout had?
Na 1 jaar? 3 jaar? 5 jaar? 10 jaar? 20 jaar? 50 jaar?
BTC bestaat sinds 2009.
Ik ken geen enkele andere "scam" van die grootte, met zoveel exposure, die na zo'n lange periode steeds weer nieuwe ATH's bereikt.
Stel dat BTC vlot boven de 100k stijgt in de komende weken/maanden, om in 2025 wat terug te zakken en vervolgens een jaar of twee te consolideren, om dan in 2027 weer een nieuwe ATH te halen.
Zou je dan nog steeds van mening zijn dat je het bij het rechte eind hebt/had?
En zo ja, wat als datzelfde proces zich opnieuw hehaalt tussen 2027 en 2030, met uiteindelijk opnieuw een nieuwe ATH tot gevolg.
Verander je dan van mening?
Moeten we beginnen vrezen voor een bejaarde Janus die hier in 2050 aan een prijs van 1 miljoen nog steeds komt verkondigen dat Bitcoin waardeloos is ?
Oprecht benieuwd naar jouw antwoord op die vraag.
Hoewel ik zelf long BTC ben sinds 2017, ga ik hier niet komen beweren dat ik zeker weet dat BTC xxx waard zal zijn in de toekomst. Kan het naar $1 miljoen? Wie weet. Kan het terug naar $1000? Mogelijks. Ik heb geen idee, en jij ook niet. Ik zie ook wel dat er geen overduidelijke use case is, en dat er op dat vlak de voorbije jaren niets is veranderd. Maar misschien is de "digitale goud" narrative het enige wat BTC nodig heeft om op duurzame wijze als aparte activaklasse te blijven bestaan. En misschien ook niet...
Voor mij zijn er alleszins voldoende elementen aanwezig om mijn blootstelling te behouden (zonder daarom als een kieken zonder kop all in te gaan).

. Nadien hebben ze nooit meer onbeperkt transactietegoed gedaan voor nieuwe klanten