Ps: heb gisteren Stellantis en XFAB gekochtShit my cover is blown. My best secret service agent is on it.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ps: heb gisteren Stellantis en XFAB gekochtShit my cover is blown. My best secret service agent is on it.
.Slechte ervaringen met Oost-Europese vrouwen: enorme focus op geld en de man moet alles betalen. Ver van weg blijven itt oxyOXY is zoals een lekkere Oost-Europese vrouw die je online ontmoet.
Je blijft er geld naartoe sturen maar uiteindelijk ben je genaaid ( of net niet)

Nee gij.
Onvoorspelbare toekomstvooruitzichten en negatieve cashflow verwacht tot ver in de toekomst.
Soit, een beetje zoals vele aandelen hier in 2021.
Maar hopelijk met meer fun en liefde onderweg![]()
![]()
beurstopic op dieptepunt
Lid op CoBFOver welke Greg hebben jullie het?
Compenseert de rest 
Zo een zaken vind je typisch op FinTwit:Iemand met seekingalpha abo die voor mij eens kan kijken waarom BioNTech zo fel aan het stijgen is de laatste weken?
zo'n +40% recent, en vandaag weer +9% en ik zie geen persbericht?

Zover ik weet is er redelijk weinig float + zakkende rente + gigantische pipeline + gigantisch goed parcours van CEO (zijn originele verkochte medicijn waarmee hij bntx heeft gefund is zo goed als approved), eerste medicijnen komen komende jaren aan de beurt. Het wachten is m.i. voorbij.Zo een zaken vind je typisch op FinTwit:
x.com
x.com
Genoeg mensen die daar met een uitleg (proberen te) komen zie ik.
gemiddeld dagvolume is $80 miljoen.... ça va toch qua float of is het dat niet dat je bedoelt?Zover ik weet is er redelijk weinig float + zakkende rente + gigantische pipeline + gigantisch goed parcours van CEO (zijn originele verkochte medicijn waarmee hij bntx heeft gefund is zo goed als approved), eerste medicijnen komen komende jaren aan de beurt. Het wachten is m.i. voorbij.
Celsius gaat te snel omhoog!
Voorlopig 2 smaken kunnen proberen en ben niet teleurgesteld. Het is geen Cola maar het is een goeie toevoeging aan de energy drinks. Ik zou zelf onverschillig zijn tussen Monster, Red Bull of Celsius als ik moest kiezen in de winkel maar ik zie wel dat er een bepaalde groep (voornamelijk vrouwen) voor Celsius zou kiezen. Het smaakt iets minder zoet en heeft meer “natuurlijke” smaak (vs chemische smaakjes van RB en Monster).
Niet geneigd om positie groter te maken. Zal overwegen als het terug wat zwakte toont en terug onder 32 zakt. Aan PE van Monster, denk ik dat Celsius een interessantere belegging is.
+17,5% uiteindelijk, blijkbaar speculerend op data die ze dit weekend gaan presenteren. Ook een stevig volume in $180 calls terwijl koers de dag startte aan $105Zo een zaken vind je typisch op FinTwit:
x.com
x.com
Genoeg mensen die daar met een uitleg (proberen te) komen zie ik.

Merk op dat Celsius niet dezelfde claims kan maken in Europa zoals ze in VS doen.
VS claim of positionering is de facto: "Van Celsius ga je afvallen en krijg je energie". Vandaar dat ze veel vrouwen aanspreken.
In EU/ UK hebben ze eigenlijk geen claims. Dat zorgt er IMO voor dat er geen moat is in Europa voor Celsius.
Ben je (bij)koper aan 12€?Stellantis blijft dumpen. -30% op een maand tijd.
Is terug naar 8% dividend nu en 5% buyback.
Samen goed voor 60-65% van de fcf.
De rest van de fcf gaat naar de net cash berg die 30% van de market cap is.
Aandeel gaat zeker terug naar 12€ waar het aan 15% volgend jaar dividend zal staan, 10% buyback en de helft van de market cap net cash zal zijn.
Nesja weet ze te kiezen.
Heb geen cash, maar zou ook niet kopen moest ik cash hebben denk ik.Ben je (bij)koper aan 12€?
Kan zijn dat de winst nog verder terugvalt. Dan gaat ROIC <10%7.5% dividend yield with a 25% payout ratio.Additional 5% buyback (at 4p/e).So total capital returned to shareholders around 12.5% annually at current price, which is around 45% payout.
ROIC stands at 20%. So half of the earnings retained at 20% roic would suggest an extra 10% growth there.
But than there is the normalization story. Say margins get cut in half, that payout ratio becomes 90% and the remaining 10% would be at 10%, so only 1% growth.The returns would be 7.5% + 5% + 1% = only 13.5%
The 5% buybacks would happen at 8 p/e.
Other car makers would get massacred in this scenario as they don't have the significant net cash position STLA is sitting on.
Zou je nu niet bijkopen of heb je ook je bestaande positie verkocht?Heb geen cash, maar zou ook niet kopen moest ik cash hebben denk ik.
Kan zijn dat de winst nog verder terugvalt. Dan gaat ROIC <10%
Zelfs aan hoge buyback en dividend zou het rendement eigenlijk niet meer aantrekkelijk zijn.
Vanuit zo een worst case scenario vind ik het niet interessant om te kopen.