Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Om het overzichtelijk te houden voor de andere leden.Ik snap echt niet waarom er zo streng gemodereerd moet worden en alles afgesplitst in zijn eigen topic.
Als het enkel daarover gaat en daarbij blijft dan zou ik niet reageren.Het gaat dan nog over Investeren in vastgoed in vergelijking met investeren in de beurs.
Nee hoor, kritiek is goed en daar kan iedereen maar beter van worden.Verwijder deze post gerust, en geef mij een infraction indien nodig, maar intern eens bekijken en polsen bij de community lijkt mij niet slecht.
(Yes I know, makkelijk van aan de zijlijn, maar altijd als er zo wordt ingegrepen is het toch steeds opnieuw "meen je dat nu?")
Ik heb nu toch een deel verkocht om cash vrij te maken..Ja chef...
Intussen heeft de buy the dip-brigade de indexen weer tot op een zucht van historische toppen geduwd. Nieuwe verkoopkans of gaan we er weer los door? Ben eens benieuwd...
Ik heb nu toch een deel verkocht om cash vrij te maken..
Lijkt mij een verstandige move.Ik heb nu toch een deel verkocht om cash vrij te maken..
Neen, vorige week nog gedaan en was op 1 dag in orde. Wat zijn dan precies hun 'excuses'?
BeideUit interesse, met welke achterliggende reden: winst nemen in de verwachting dat er een daling op korte termijn komt, of andere investeringen/aankopen op het oog?

Tubize lijkt me nu net een goed aandeel dat zou standhouden als er een grote marktcorrectie zou komen, dan ik zou eerder tech verkopen als je een correctie verwacht, nee?Beide
Winst genomen op Tubize. Ga nu effe afwachten. De greed index lijkt mij hoog. Indien er dan een grote correctie komt, heb ik een aandeel of 3 waar ik geinteresseerd in ben.
Ik ben wat op zoek gegaan naar een extra broker naast Degiro. Ik ging opnieuw naar een lagere kosten broker gaan en kwam uit bij Saxo, maar door redelijk wat negatieve meningen, toch beslist om naar Bolero te gaan. Jij bevestigt hier toch een stukje dat ze het niet altijd op orde hebben.Al 4 keer medewerker via chat gekregen - waarvan 1 enorm onvriendelijk. De rest schuift het probleem van zich af (2x gingen ze het intern doorgeven en 1x was het de schuld van KBC). De onvriendelijke medewerker schoof de schuld op Citi Group.
Geen enkele medewerker die accountability wou nemen dat er iets zou kunnen fout gelopen zijn langs hun kant.
Na 3 weken geld nog altijd spoorloos.
Ze gingen hun best doen om het op te lossen.
Goed dat ik nooit echt naar hen ben overgestapt.
Moet toegeven, nog nooit vodden mee gehad.Al 4 keer medewerker via chat gekregen - waarvan 1 enorm onvriendelijk. De rest schuift het probleem van zich af (2x gingen ze het intern doorgeven en 1x was het de schuld van KBC). De onvriendelijke medewerker schoof de schuld op Citi Group.
Geen enkele medewerker die accountability wou nemen dat er iets zou kunnen fout gelopen zijn langs hun kant.
Na 3 weken geld nog altijd spoorloos.
Ze gingen hun best doen om het op te lossen.
Goed dat ik nooit echt naar hen ben overgestapt.
Ik heb de helft verkocht, de andere helft aangehouden. Was te groot geworden in mijn port. Zelfde met MSFT ook de helft verkocht.Tubize lijkt me nu net een goed aandeel dat zou standhouden als er een grote marktcorrectie zou komen, dan ik zou eerder tech verkopen als je een correctie verwacht, nee?
Het is een leerproces 
Tessenderlo de laatste adem voor dat het opgekocht wordt? Dacht dat hier gezegd was dat het in Augustus van de beurs ging aan 36 euro?
maar én de resultaten waren slecht én de outlook is ook nog eens slecht... zonder die vernietiging was het misschien -6% of -10% vandaag ipv -3%?De vernietiging van 25% van de aandelen zou normaal toch een positieve invloed moeten hebben op de koers lijkt mij?
Ik ben wat op zoek gegaan naar een extra broker naast Degiro. Ik ging opnieuw naar een lagere kosten broker gaan en kwam uit bij Saxo, maar door redelijk wat negatieve meningen, toch beslist om naar Bolero te gaan. Jij bevestigt hier toch een stukje dat ze het niet altijd op orde hebben.
De vernietiging van 25% van de aandelen zou normaal toch een positieve invloed moeten hebben op de koers lijkt mij?
Zijn er dan meerdere fear and greed indexes of hoe moet ik dat zien?Beide
Winst genomen op Tubize. Ga nu effe afwachten. De greed index lijkt mij hoog. Indien er dan een grote correctie komt, heb ik een aandeel of 3 waar ik geinteresseerd in ben.
Mijn greed index staat altijd hoogZijn er dan meerdere fear and greed indexes of hoe moet ik dat zien?
Deze staat momenteel gewoon neutraal? : https://edition.cnn.com/markets/fear-and-greed
Ik heb daar zelf nooit aandacht aan geschonken, dus geen idee of daar iets van conclusies uit getrokken kunnen worden.