Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zowaar in het rood vandaag, op een knalgroene dag … a job well done

Voorlopige status van mijn laatste "gokjes":
- Victoria PLC: -20% na 5 maanden. Hopelijk vallen de Q4 '23 resultaten mee en herstelt dat de koers wat, maar de sector doet het sowieso niet goed met ook maar matige vooruitzichten voor 2024 dus waarschijnlijk bijhouden tot minstens 2025
- Mohawk: +60% na 5 maanden. Ik blijf het gek vinden dat de koers van zo'n relatief groot traditioneel bedrijf met behoorlijk stabiele cijfers zo volatiel is. En nu is de hamvraag: winst nemen en verkopen ten voordele van een ETF, of nog bijhouden nu de koers in stijgende lijn zit?![]()
Wat bedoel je met BRRR?PTSB goes BRRR
?Powell...
10% dividend of zo.
Zeg je nu A of B? Want 10% dividend is niet sustainable als je geen cash flows meer genereert doordat de Chinese autobouwers alles zullen kapotmaken?10% dividend of zo.
Chinese automakers gaan alles kapotmaken.
Als ze terugkeren naaar pre-covid marges dan is het een 10% ROIC bedrijf met een berg net cash.Zeg je nu A of B? Want 10% dividend is niet sustainable als je geen cash flows meer genereert doordat de Chinese autobouwers alles zullen kapotmaken?
Waarom S verkocht?Hier de voorbije week S verkocht en daarmee SMCI aan $720 en NVDA aan $108 gekocht
Geen specifieke fundamentele reden, ik moest iets verkopen om SMCI en NVDA aan te kopen en S was juist mooi gestegen door het CRWD debacle.Waarom S verkocht?