Kleine Beursfeiten

Umicore midyear results. Recycling & automotive catalysts doen het goed.
Batterij materialen het grote zorgenkindje... impairment van 1.6 miljard op de assets in China.

Umicore midyear results. Recycling & automotive catalysts doen het goed.
Batterij materialen het grote zorgenkindje... impairment van 1.6 miljard op de assets in China.
“De inkomsten van de Groep in de eerste helft van 2024 bedroegen € 1,8 miljard tegenover € 2,1 miljard in de eerste helft van 2023. De aangepaste EBIT bedroeg € 241 miljoen en de aangepaste EBITDA € 393 miljoen, een daling met respectievelijk 36% en 24% tegenover de eerste helft van 2023.”

Pfizer?? Op weg naar +/- 40$ (SMA200 weekbasis na doorbraak SMA50)? Eveneens mooi dividend erbij.
Pfizer al +18,82% op 3 maanden, en +9,99% de laatste maand. Neem daarbij nog eens dividend van 5,57%… En dat terwijl overal iedereen stil is over dit aandeel. Mooi op weg naar 40$ 😃.

01/08/2024 komen de Q2 resultaten van PTSB uit. Momenteel staat de prijs op weekbasis (1,48€) exact op het punt van al dan niet uitbraak naar boven toe uit de dalende trend. Op dagbasis staat ze er zelfs een beetje boven (positief voorteken). Momenteel hou ik me gewoon aan mijn posities dewelke ik opgebouwd heb.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan