Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel is naar beneden.Xfab ook mee naar beneden met sentiment rond Franse verkiezingen...
Nice! Alles loopt volgens plan op dit moment. Ik verwacht binnenkort dat ze klaar zijn met SAT en rond augustus/september dat ze starten met 'high volume production' (4 lijnen x 1650UPH).Omwille van dit bericht en een voorgaand heb ik er ook wat gekocht (Enovix)(klein bedrag).
Vandaag mooie stijging, ongeveer 41%
Positie is nu 40% van portefeuille, voorlopig houd ik het daar bij. Mijn gemiddelde aankoopprijs ligt rond de $11.20
Omwille van dit bericht en een voorgaand heb ik er ook wat gekocht (Enovix)(klein bedrag).
Vandaag mooie stijging, ongeveer 41%
12m revenue, 230m operational loss, market cap van 2.7B.Nice! Alles loopt volgens plan op dit moment. Ik verwacht binnenkort dat ze klaar zijn met SAT en rond augustus/september dat ze starten met 'high volume production' (4 lijnen x 1650UPH).
Iemand is jaloers. Eerst over Luckin Coffee en nu dit12m revenue, 230m operational loss, market cap van 2.7B.
Dat is een retailbelegger vogelpik aandeel.
Desalniettemin veel succes gewenst, misschien duurt de bullmarkt nog wat langer

Speciale reactie, aangezien sinds uw Luckin coffee vermelding hier op het forum en mijn reactie daarop (7 september 2023) dat aandeel -42% is.Iemand is jaloers. Eerst over Luckin Coffee en nu dit![]()
Ik heb verkocht weet je nogSpeciale reactie, aangezien sinds uw Luckin coffee vermelding hier op het forum en mijn reactie daarop (7 september 2023) dat aandeel -42% is.
Wat maakt het uit.
Zoals ik zei, veel succes.
In de discussie op 6/7 september 2023 was je met hand en tand @Leclerc aan het verdedigen die op dat moment 85% van zijn gemeenschappelijk geld in Luckin had.Ik heb verkocht weet je nog
Je weet niet eens aan hoeveel ik heb gekochtIn de discussie op 6/7 september 2023 was je met hand en tand @Leclerc aan het verdedigen die op dat moment 85% van zijn gemeenschappelijk geld in Luckin had.
Ik vond dat toen suboptimaal qua risk/return, zeker met geld van uw vrouw.
Dat was alles.
Zelf zei je dat je 'een deel' verkocht had.
Luckin is -42% sindsdien.
Niet lullen dus.
Desalniettemin toch succes gewenst met Enovix. Misschien lukt het je nog eens om een gegarandeerde longterm loser juist te timen.
. Je bent hier gewoon assumpties aan het maken.Heb nog bijgekocht.In de discussie op 6/7 september 2023 was je met hand en tand @Leclerc aan het verdedigen die op dat moment 85% van zijn gemeenschappelijk geld in Luckin had.
Ik vond dat toen suboptimaal qua risk/return, zeker met geld van uw vrouw.
Dat was alles.
Zelf zei je dat je 'een deel' verkocht had.
Luckin is -42% sindsdien.
Niet lullen dus.
Desalniettemin toch succes gewenst met Enovix. Misschien lukt het je nog eens om een gegarandeerde longterm loser juist te timen.
(gak is op heden +85%)Heerlijk.Heb nog bijgekocht.
Ben ook al aan het uitkijken naar een leuke brug om onder te slapen bij mogelijke scheiding(gak is op heden +85%)

Tijd voor een turbo, want mij is nochtans verteld dat elektrificatie de toekomst is!Na Ebusco nu ook Alfen met serieuze omzet/winstwaarschuwing...

-37% bij opening... het leven is aan de durvers, maar ik ga deze trein laten passerenTijd voor een turbo, want mij is nochtans verteld dat elektrificatie de toekomst is!![]()

Disclaimer: /janus-comment.
Alfen was altijd al een achterlijk businessmodel, en je hebt hoerenfluit gehad met uw turbo.
/janus-comment
Proficiat met de winst anyway![]()
Omzet x5 in 5 jaar tijd.
Winst ook.
ROIC/ROE 18%. Wel komend van 50%+
Toch niet slecht voor achterlijk businessmodel.
OXY kan zo cijfers niet halen.
Reminder dat Alfen een achterlijk business model heeft.Wacht tot de overheidsdarm wat dichtgedraaid wordt. (en je wat aanpassingen doet aan uw R, want ze capitalizen bepaalde kosten die gewoon directe kosten zijn).
Short Alfen te laat zeker?Ok, kunnen de alfamannetjes wat bedaren? Graag opnieuw beurstips![]()

Was van korte duur, de trein lijkt weer vertrokken en ook IBKR ziet nog steeds een grote appetijt.Daling Nvidia is gestart.
Nvidia continues to dominate IBKR's weekly most-active stocks and options listNvidia (NVDA) saw gross trades of 794.9K across its stock and options on the IBKR platform over the prior five business days, and a positive net trade of 138K trades.
Plus soms wilt ge gewoon wat cash maken van uw opties/aandelen.Casual reminder dat insiderverkopen vaak noise zijn.