Kleine Beursfeiten

Opec gaat cuts dit jaar nog behouden maar volgend jaar zou het wel eens terug kraan wat meer open draaien:
'Rolling back supplies reductions in October earlier then expected.'

Waarom is workday eigenlijk superieur ofzo?

Bij ons gebruiken ze dat ook maar ik vind dat echt een vreselijk systeem. Als ze dat gewoon volledig afschaffen zou er niks van waarde verdwijnen in mijn ogen
Dat is inderdaad de klassieke reactie van de eindgebruiker, bij ons ook hoor zene!

De meeste andere HR tools zijn allemaal op maat van de klant gemaakt daar waar het bij Workday vooral over "1 code" gaat -> elke klant draait op hetzelfde platform waardoor je bij de 6-maandelijkse upgrades profiteert van het feit dat elke klant slechts "een beetje" testing hoeft te doen en automatisch mee profiteert van het feit dat elke andere customer op dezelfde code draait.

Ook hoe deze software aan de klant toelaat met de verschillende business processen te customizen is best knap en heb ik nog nergens anders gezien.

Verder heb je voor het IT departement ook een ganse suite aan tools om de software te integreren met je andere systemen. Allemaal zaken waarbij de concurrenten niet in de buurt komen

Ik heb veel geld verloren aan Gamestop, maar ik had er nog een paar gehouden uit sentiment, en om die dieprode verliezen te zien in mijn app.

WE'RE BACK BABY
Ik denk dat ge misschien een gekke close gaat zien één dezer. Wat de prijs tussen open en close gaat doen kan heel gek zijn.. Roulettespelers kunnen nu misschien nog wel een verdubbelingetje scoren, maar daarna zou ik echt wel uit pullen.

Heavy bags?

ondertussen rumours over nieuw bod @ +-15 USD

Triestig bod. Vuil spelletje tussen Shari Redstone en Ellison.
Dat wordt ongetwijfeld een lawine aan rechtzaken binnenkort.

Edit: Ik zal niet ingaan op het bod (op +- 50% van de B shares), en blijf zitten. Er zit hier veel meer waarde in.

Laatst bewerkt:
ondertussen rumours over nieuw bod @ +-15 USD

Helemaal niets
Geen geruchten denk ik, Skydance doet er beetje bij en de helft van de B shares worden opgekocht aan 15$. Er komt een bijlage waarin staat dat Shari niet aansprakelijk is achteraf... Dus die zal wel tekenen.

Spijtig voor mijn 15$ calls... Vandaag verkocht met klein verlies.

Het is hem al gelukt in principe, niet? Geen idee wat zijn end goal is hier natuurlijk.
Goede vraag, zijn aankondiging destijds toen hij +-45m had was ook dat het een mooie run was en hij gewoon ging genieten van zijn leven.

Hij zal in hart en nieren toch een echte reddit degen gambler zijn en hopen van zijn 45m 1b te kunnen maken I guess?

Goede vraag, zijn aankondiging destijds toen hij +-45m had was ook dat het een mooie run was en hij gewoon ging genieten van zijn leven.

Hij zal in hart en nieren toch een echte reddit degen gambler zijn en hopen van zijn 45m 1b te kunnen maken I guess?
Yes maar zijn huidige positie was 20$c, daar moet hij vandaag toch al gigantisch mee in de winst staan? Zelfs met nog enkele weken respijt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan