Kleine Beursfeiten

Mijn god, mijn NVDA positie 🤑 :laugh:

Edit: ja dit brengt niet veel bij, maar ja, is mijn eerste positie dat echt zo sterk omhoog gaat. Met een GAK van 177 (dit is na extra aankopen na mijn de eerste stoksplit in 2021) is dit wel leuk :D

Laatst bewerkt:
Had ik maar alles verkocht en toen in NVDA gestopt ipv de kleine reserve die ik toen had, ik was binnen geweest. :unsure:

Benieuwd wat er na de split gaat gebeuren. Het sentiment wordt opvallend optimistisch.

Had je maar opties gekocht hé :)
Niet echt, want dan zou ik ze te vroeg verkocht hebben waarschijnlijk. Pasop ik had er origineel meer dan 100. Maar doorheen de klim steeds wat verkocht. Had ik die maar gehouden dan zat ik nu met 150K winst. Could have, should have, would have. Het is hier al gezegd, ik ga proberen geen spijt te hebben van winnaars :ROFLMAO:

Dat doe ik ook met optie posities hoor, die schieten zo de lucht in als je gelijk hebt dat ik geleidelijk aan ook verkoop.
In oktober nog BYON opties gekocht, geleidelijk aan verkocht aan 100%, 200%, 300% en 350% winst.
Ik doe dit voornamelijk wanneer ik geen te grote positie wil innemen omdat ik het cash elders nodig heb.

FFIE verkoopt EVs. Vorig jaar hebben ze er 4 verkocht en 6 verleased. Nog nooit van gehoord tot nu toe, nog nooit een voertuig van gezien, stront site, stront benaming van voertuigen, hopen gebakken lucht etc etc...

FFIE verkoopt EVs. Vorig jaar hebben ze er 4 verkocht en 6 verleased. Nog nooit van gehoord tot nu toe, nog nooit een voertuig van gezien, stront site, stront benaming van voertuigen, hopen gebakken lucht etc etc...
point taken. Snap enkel niet hoe die ooit aan $3500 per aandeel hebben gestaan dan. En de vraag is dan ook waarom ze plots 5000% gestegen zijn, voor een fractie van een seconde.

point taken. Snap enkel niet hoe die ooit aan $3500 per aandeel hebben gestaan dan. En de vraag is dan ook waarom ze plots 5000% gestegen zijn, voor een fractie van een seconde.
EV hype IPO.

Die voertuigen worden ook verkocht voor compleet ridicule prijzen he. Er is geen enkele manier om hier uit te geraken voor FFIE imo want ze hebben kapitaal nodig om te overleven maar hun aandeel is nougabollen waard. Dus verkopen levert niets op. En zelfs al hebben ze vers kapitaal hebben ze een stront product met 0 leveringsnetwerk, quasi geen marketing, niks nada noppes. Die voertuigen halen ook geen uitzonderlijke resultaten volgens de site, laat staan in de realiteit. Dus die patenten zijn ook geen kloten waard.

Pure meme stock. Laatste stuiptrekking was SS hype. Heel tof als je daar op hebt kunnen surfen als inside man natuurlijk.

Het is een meme stock en beleggers kopen het omdat de short interest hoog is (sinds GME short squeeze droomt iedereen van een gelijkaardig verhaal), en het oogt goedkoop als je naar de grafiek kijkt (maar dat is het niet).

Terug
Bovenaan