Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok inflatieBLDR -5%.
Misschien terug een goed instapmoment
Of misschien nog wat wachten.... @Nesjamag vanwaar deze correctie?
Ik gok aankomende stagflatieIk gok inflatie

Niet echt, want dan zou ik ze te vroeg verkocht hebben waarschijnlijk. Pasop ik had er origineel meer dan 100. Maar doorheen de klim steeds wat verkocht. Had ik die maar gehouden dan zat ik nu met 150K winst. Could have, should have, would have. Het is hier al gezegd, ik ga proberen geen spijt te hebben van winnaarsHad je maar opties gekocht hé![]()

Hopelijk....Oxy mogelijks onder de 60 - zou BRK positie nog uitbreiden ..
Vandaag in één dag -62%FFIE weer 200% erbij.
+5.000% op... 5 dagen.

Grote risico:why not?
(serious question. Want ik volg FFIE nog maar net)
Vandaag in één dag -62%![]()
point taken. Snap enkel niet hoe die ooit aan $3500 per aandeel hebben gestaan dan. En de vraag is dan ook waarom ze plots 5000% gestegen zijn, voor een fractie van een seconde.FFIE verkoopt EVs. Vorig jaar hebben ze er 4 verkocht en 6 verleased. Nog nooit van gehoord tot nu toe, nog nooit een voertuig van gezien, stront site, stront benaming van voertuigen, hopen gebakken lucht etc etc...
EV hype IPO.point taken. Snap enkel niet hoe die ooit aan $3500 per aandeel hebben gestaan dan. En de vraag is dan ook waarom ze plots 5000% gestegen zijn, voor een fractie van een seconde.