JanusDR
Well-known member
Mja, after the fact melding nadat het stijgt.Hoera!![]()
Waarom niets over gezegd op moment van aankoop...?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, after the fact melding nadat het stijgt.Hoera!![]()
De losers worden nooit vermeld he.Mja, after the fact melding nadat het stijgt.
Waarom niets over gezegd op moment van aankoop...?

via menu (rechtsboven) klikken op 'Geld overboeken - geld storten',Ik ga hier eens de domste vraag ooit op het forum stellen: waar kan ik het rekeningnummer van Saxo vinden op het platform. Iets dat start met BE….
Edit: gevonden - weer een fantastische locatie uiteraard

Never forget zijn turbo Microsoft verhaal:De losers worden nooit vermeld he.![]()

Enfin, het is een verhaal dat ik meeneem in mijn rugzakje. De schade is al bij al beperkt en ik heb ervan geleerd.![]()
Nog interessanter vandaag?Match onder de 30.
Shit is getting interesting...
Winst op maken he. Break-even ben je niks mee.
We zijn niet Edward Sissyhands.
PACB uiteindelijk volledig de deur uitgedaan gisteren, en mijn verlies genomen.
Eens. Heb ook een positie.NU bank aan 100 miljoen klanten.
Eind 2023:
![]()
Op 4 maand:
Brazil 87.9M -> 92M+
Mexico 5.2M -> 7M+
Colombia 0.8M -> 0.9M
De TA heeft de doorslag gegevenUitspraken van letterlijk 2 dagen geleden...
Ik zie dat je jezelf ook al niet meer serieus neemt. Is dat dan complete zinsverbijstering of juist een uitzonderlijk moment van helderheid?
. Als de situatie daar omslaat moet je kunnen schakelen
.Foute redenering vind ik. Bedrijfsvoering > macro economie. Een goed product waar vraag naar is in een rendabele markt zal wel steeds succesvol zijn en funding vinden. Ongeacht of de leningen nu aan 2pct of 4 pct staan.

Euh...is PACB -50% gegaan op 16 april omwille van:De TA heeft de doorslag gegeven. Als de situatie daar omslaat moet je kunnen schakelen
.
Nog een mooie. Iets later verkoop je aan dumpingprijs:

Begrijp niet dat je aan 1,55$ verkocht?Euh...is PACB -50% gegaan op 16 april omwille van:
1) teleurstellende bedrijfsvoering (zwaar onder verwachting sales, orders en retentie?)
of
2) macro-economische gebeurtenis die toevallig enkel en alleen PACB trof en die ervoor zorgde dat PACBs funding plotsklaps onbetaalbaar maakte (want daar ging mijn comment in feite over: rente percentages....)
Duidelijk 1. Bedrijfsvoering.
Bedankt dus om dat bij deze nog even te onderstrepen.![]()
Begrijp niet dat je aan 2$ verkocht, waarom niet aan $20??Begrijp niet dat je aan 1,55$ verkocht?
Hier aan 1,41$ verdubbeld, en aan 2$ uiteindelijk alles verkocht.
Komt neer op vergelijkbare 2,59$ verkoop (1,41$ -> 2$ = 0,59$ winst op helft). Schade min of meer beperkt tot nog geen half maandloon.
Omdat ik gekeken heb naar de SMA20 op dagbasis…Begrijp niet dat je aan 2$ verkocht, waarom niet aan $20??
(zelfde redenering...)
En wat vertelde die jou om te doen op 15 april?Omdat ik gekeken heb naar de SMA20 op dagbasis…
PACB - Pacific Biosciences of California Inc Stock Price and Quote
PACB - Pacific Biosciences of California Inc - Stock screener for investors and traders, financial visualizations.finviz.com
Idd, moest het nu zijn met 1-3% van de portfolio zou ik het snappen, weet wel niet of dat dat hier het geval is. Ben zelf zeker niet risico-avers, maar het is niet moeilijk om te zien hoe dit tot problemen kan leiden, zeker als je dan nog eens geluk hebt gehad waardoor je je nog beter voelt en bevestigd in je keuzeDat is gewoon puur gokken he... leuk zolang het duurt maar ooit is het gedaan met de pret.
.