JanusDR
Well-known member
Vreemd dat je '5 jaar' geeft als termijn, terwijl ik het over eind 2021 heb.' Beatings will contine until morale improves' . SaaS gaat 90% zakken.
Meanwhile 5j:
CRWD +383%
ZS +141%
DDOG + 244%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemd dat je '5 jaar' geeft als termijn, terwijl ik het over eind 2021 heb.' Beatings will contine until morale improves' . SaaS gaat 90% zakken.
Meanwhile 5j:
CRWD +383%
ZS +141%
DDOG + 244%
Waarom reageer je hier 'unsure' op @GodWillsIt ?87% houden?
Het was overduidelijk dat hij de positie quasi gaat liquideren als prijzen hoog genoeg blijven (+170 schat ik).
Vind hem niet direct op google play books. Wie is de schrijver?Ben het boek "Spelen met geld" aan het lezen over een beurshandelaar die rijk is geworden met zijn job bij Citibank als FX-swap trader.
Je weet natuurlijk nooit of alles wat er staat 100% echt is gebeurd, maar zelfs al is dat niet zo, is het toch vermakelijk om het te lezen.
En wat is je time frame hiervoor?Says geschiedenis, en zal toekomst ook zeggen.

Fundandamentele analyse heeft inderdaad ook zijn beperkingen.Die multiples voor een aantal reuzen of specifieke bedrijven - denk dat niemand echt weet hoe je daar moet mee omgaan.
Nemen we als voorbeeld Microsoft: B2B / B2C / actief in veel sectoren - soms met integratie in andere diensten/services, nauwelijks alternatieven voor bepaalde zaken, moeilijk om te schakelen (zacht uitgedrukt), financieel sterk, .. Wat is de prijszettingskracht van dat bedrijf? Hoe zeker is men dat Microsoft binnen 10-20 jaar nog steeds zeer prominent en dominant is? Hoeveel FCF gaat dat bedrijf genereren de komende 15-20 jaar? Met wie kan men vergelijken ... is er überhaupt vergelijk mogelijk?
En op kleinere schaal: wat doe je met een bedrijf als Ferrari - naast een bedrijf is dat gewoon een cultuur met rijke geschiedenis, in een wereld die al jaren meer miljonairs/miljardairs ziet.
Vind hem niet direct op google play books. Wie is de schrijver?
Als ASML rond de 800€ blijft schommelen tot ik mijn vakantiegeld heb smijt ik het allemaal daarin.
87% houden?
Het was overduidelijk dat hij de positie quasi gaat liquideren als prijzen hoog genoeg blijven (+170 schat ik).
Kan je eens inhoudelijk antwoorden ipv met een emoticon?Waarom reageer je hier 'unsure' op @GodWillsIt ?
Die hebben geen concurrentie. Die toestellen zijn veel te ingewikkeld om door China nagemaakt te worden en ze zijn al bezig met de opvolger van hun unieke machine.Specifieke reden?
Ik heb de mijne al een stuk langer (aan duidelijk lagere prijzen) maar ik hoop op termijn wel op meer potentieel gezien hun unieke positie, ook al vallen de recente resultaten wat tegen.
Die hebben geen concurrentie. Die toestellen zijn veel te ingewikkeld om door China nagemaakt te worden en ze zijn al bezig met de opvolger van hun unieke machine.
Alles op AI tegenwoordig maar natuurlijk moeten al de chips nog gemaakt worden en er is maar 1 bedrijf die de machines kan maken die de nodige chips kan produceren.
Mindere resultaten waren verwacht aangezien ze al aangegeven hadden dat 2024 een overgangsjaar was. Langetermijn zie ik weinig of geen risico's.

Winst op maken he. Break-even ben je niks meeMijn zakje PACB heeft een GAK van $2.4 en ik twijfel om ze break-even te verkopen.
Tenzij @cege wat positieve vooruitzichten heeft maar dat betwijfel ik?
.