En of het nu met FA, TA of zonder beiden isMaar laten we de cryptodiscussie zoals gewoonlijk afsluiten met: iedereen veel fun en hopelijk worden we allemaal rijk, of het nu met hondcoin/cumrocket/TrumpMedia of Berkshire Hathaway is![]()

.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En of het nu met FA, TA of zonder beiden isMaar laten we de cryptodiscussie zoals gewoonlijk afsluiten met: iedereen veel fun en hopelijk worden we allemaal rijk, of het nu met hondcoin/cumrocket/TrumpMedia of Berkshire Hathaway is![]()

.Op fichat kunt ge gratis weighted portfolio stats doen via hun dashboards. Ge kunt 1 portfolio gratis hebben voor zo een dashboard.
De reden heeft daar niets mee te maken. Zoals Janus zegt is 90% van die beslissing puur witwasgedreven, door het (Compliance-)beleid van de bank. Zelfs als de oorsprong van die gelden niet fishy is, is dat minstens in perceptie een risico waar veel banken niets van willen weten. En al helemaal niet willen investeren in extra training en controles om de cryptoklanten te beheren.Omdat dat dat een reden zou kunnen zijn (los van de anti witwas wetgeving) dat alles wat “anti bank” is ze niets mee te maken willen hebben, op zich begrijpelijk.
Om nog even op het ‘store of value’ argument door te gaan, op zich betaal je ook niet met goud - dus dat blijft voor mij een geldige (en enige?) potentiële use case van bitcoin. Iets digitaal dat niet te kopiëren valt is op zich wel uniek.
Indeed, zelf van kortbij gevolgd en dit is exact (en ook de enige) reden.De reden dat KBC ze buitenshot is puur compliance.
Dit idd ook.Daarnaast zitten ze vaak ook niet op de attitude crypto-boys te wachten.
't Is al goed jong, ik zal't onthouden!Alleen dat ik van grote bedragen soms eens vragen krijg van een snotneus van de bank waarom en hoe en wat, dat vind ik wel wat vervelend.
Het bedrag zal niet groot genoeg geweest zijn, anders belt de kantoorhouderAlleen dat ik van grote bedragen soms eens vragen krijg van een snotneus van de bank waarom en hoe en wat, dat vind ik wel wat vervelend.

Geheel toevallig paar weken terug de vraag gekregen van Saxo om een loonbriefje door te sturen, is dat gangbaar vroeg ik me af?
Ja, als je aanzienlijke cashinflows had de afgelopen x dagen/maanden/jaren waarvoor je nog geen documenten ter staving gegeven had.Geheel toevallig paar weken terug de vraag gekregen van Saxo om een loonbriefje door te sturen, is dat gangbaar vroeg ik me af?
Denk dat dit jaarlijks bijna normaal is tegenwoordig.Geheel toevallig paar weken terug de vraag gekregen van Saxo om een loonbriefje door te sturen, is dat gangbaar vroeg ik me af?
ontvangen van de klantendienst van SaxoDenk dat dit jaarlijks bijna normaal is tegenwoordig.

Je moet kunnen aantonen dat dat geld niet frauduleus/ crimineel verdiend is..Moest ik van Lynx naar argenta geld overschrijven met een waarde van bijvoorbeeld meer dan 200K gaat argenta daar dan moeilijk over doen?
Loonfiches zijn toch niet relevant? Wat moet je dan bewijzen?
Dan moet je meerwaarden enzo gaan tonen via uw lynx account?Je moet kunnen aantonen dat dat geld niet frauduleus/ crimineel verdiend is..
Moest ik van Lynx naar argenta geld overschrijven met een waarde van bijvoorbeeld meer dan 200K gaat argenta daar dan moeilijk over doen?
Loonfiches zijn toch niet relevant? Wat moet je dan bewijzen?
www.forbes.com
Afwachten wat Shari beslist. Als het Skydance bod op NAI haar beter uitkomt (waar het op lijkt) en effectief legaal is, zijn we de pineut.![]()
Sony And Apollo Management Reportedly In Talks To Purchase Paramount
Several suitors including Skydance Media and Redbird Capital have reportedly been in talks with Paramount regarding a takeover of the entertainment company.www.forbes.com
Nice, zal veel beter zijn dan die shit met Skydance.