Kleine Beursfeiten

Toch stupide dat Iran die aanval doet. Hun economie is een ramp en dit gaat alleen maar erger worden. Militair kunnen ze het nooit halen van de VS...

Israel zal wellicht niet militair reageren. Het zou mij niet verbazen moest olie omlaag gaan...

Hard genoeg om intern punten te scoren. Zacht genoeg om te weten dat alles uit de lucht genomen zal worden.

Iran weet goed te balanceren op de koord voorlopig.

Tot er iemand over de schreef gaat aan de israel of iran kant...

Idd, die aanval was aangekondigd voor een reden... Zodat Israël geen schade zou hebben maar Iran wel gezichtsverlies vermijdt. Als Israël nu niet terug aanvalt, gaat dit gewoon liggen.

Idd, die aanval was aangekondigd voor een reden... Zodat Israël geen schade zou hebben maar Iran wel gezichtsverlies vermijdt. Als Israël nu niet terug aanvalt, gaat dit gewoon liggen.
Euh als geen enkele van je sissy vliegertjes een target raakt is dat in mijn ogen internationaal gezien toch wel een dikke flop en een vernedering erbij voor Iran. Ik kan toch moeilijk geloven dat dat effectief hun intentie was.

Voor de durver: PACB zit aan huidige koers op een make or break.

Goed voor een beperkte positie gezien sector, eigen kennis, volatiliteit - zou er mij niet goed bij voelen om daar een significant % van mijn vermogen in te investeren. Voor mensen actief binnen de sector kan dat uiteraard anders zijn.

Zal gewoon later een half jaartje langer werken worden voor Cege 😅.

Je plaat begint afgezaagd te raken, makker.

Het is redelijk irritant dat elke pagina 50% pacb gepor is. Just my 2 cents. Wat ptobeer je ermee te bereiken?

Fyi, ik moet niet meer werken, dus dat komt wel in orde. Ik check de portefeuille. Oh, 0.8% onder ATH. Thanks voor je bezorgdheid.

Het is redelijk irritant dat elke pagina 50% pacb gepor is. Just my 2 cents. Wat ptobeer je ermee te bereiken?

Fyi, ik moet niet meer werken, dus dat komt wel in orde. Ik check de portefeuille. Oh, 0.8% onder ATH. Thanks voor je bezorgdheid.
En dan nog eens die continue posts zonder de multiquote te gebruiken.

Langs mijn kant was het gewoon een eerlijke vraag, niet de bedoeling van die reacties te bekomen…

Terug
Bovenaan