Ah ok. Laat de markten maar eens zakken. Een false move op weg naar hogere toekomstige koersen.Crypto daalt omdat het de enige markt is die open is op dit moment en mensen in zo situaties snel de neiging hebben om naar cash te switchen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok. Laat de markten maar eens zakken. Een false move op weg naar hogere toekomstige koersen.Crypto daalt omdat het de enige markt is die open is op dit moment en mensen in zo situaties snel de neiging hebben om naar cash te switchen.
Toch stupide dat Iran die aanval doet. Hun economie is een ramp en dit gaat alleen maar erger worden. Militair kunnen ze het nooit halen van de VS...
Israel zal wellicht niet militair reageren. Het zou mij niet verbazen moest olie omlaag gaan...
Euh als geen enkele van je sissy vliegertjes een target raakt is dat in mijn ogen internationaal gezien toch wel een dikke flop en een vernedering erbij voor Iran. Ik kan toch moeilijk geloven dat dat effectief hun intentie was.Idd, die aanval was aangekondigd voor een reden... Zodat Israël geen schade zou hebben maar Iran wel gezichtsverlies vermijdt. Als Israël nu niet terug aanvalt, gaat dit gewoon liggen.
Voor de durver: PACB zit aan huidige koers op een make or break.Het wordt hier hoog tijd voor nog eens wat gouden tips - die berg cash zou ik liever aan het werk zetten.
Voor de durver: PACB zit aan huidige koers op een make or break.
Net wat AMRK gekocht, letterlijk een gouden tip.Het wordt hier hoog tijd voor nog eens wat gouden tips - die berg cash zou ik liever aan het werk zetten.
Zit @cege er nog steeds in met het halve jaarloon of al verlies genomen?Voor de durver: PACB zit aan huidige koers op een make or break.

Om welke reden is dit een gouden tip?Net wat AMRK gekocht, letterlijk een gouden tip.
PHAG. Al is dit een zilveren tip…Het wordt hier hoog tijd voor nog eens wat gouden tips - die berg cash zou ik liever aan het werk zetten.
Om welke reden is dit een gouden tip?
Zal gewoon later een half jaartje langer werken worden voor CegeDat half jaarloon is ondertussen een maandloon![]()
.
Zal gewoon later een half jaartje langer werken worden voor Cege.
En dan nog eens die continue posts zonder de multiquote te gebruiken.Je plaat begint afgezaagd te raken, makker.
Het is redelijk irritant dat elke pagina 50% pacb gepor is. Just my 2 cents. Wat ptobeer je ermee te bereiken?
Fyi, ik moet niet meer werken, dus dat komt wel in orde. Ik check de portefeuille. Oh, 0.8% onder ATH. Thanks voor je bezorgdheid.
Langs mijn kant was het gewoon een eerlijke vraag, niet de bedoeling van die reacties te bekomen…Je plaat begint afgezaagd te raken, makker.
Het is redelijk irritant dat elke pagina 50% pacb gepor is. Just my 2 cents. Wat ptobeer je ermee te bereiken?
Fyi, ik moet niet meer werken, dus dat komt wel in orde. Ik check de portefeuille. Oh, 0.8% onder ATH. Thanks voor je bezorgdheid.