Kleine Beursfeiten

Precies van mening veranderd rond margin? Of is er een specifieke aanleiding dat je de laatste maand a anderhalf je marge zo hebt afgebouwd?
Meerdere posities waarmee ik mijn marge had opgebouwd zijn sindsdien gestegen en heb ik dus gereduceerd (BYON, FFH, EBAY). Zal die marge wel terug gebruiken als er opportuniteiten zijn al doe ik dat niet graag teveel (Mexem rekent 13% voor marge... Schandalig veel eigenlijk)

Sinds post valero +65%.
Oxy status quo
Meta up +300% sinds uw post dus wat is uw punt van het verwijzen naar random vernoemde aandelen in een andere sector zonder enige analyse?
Om nog te zwijgen van het feit dat oxy toen net 100% gestegen was op 6 maand tijd.

Alle refiners zijn +50% en meer naar omhoog, dus graag een link naar de post met uw ex-ante analyse dat de crack spreads zo hoog zouden liggen het afgelopen jaar :)
(en nog hoger de afgelopen maanden omdat de refiners van Rusland half plat liggen door Oekraïense aanvallen)

PACB voorbeurs +9%?
Ondertussen nog maar dikke +5%. After/pre hours trading is sowieso heel volatiel door de beperkte handel. Er is bij mijn weten geen bedrijfsspecifiek nieuws. Mss gewoon snap back na de serieuze daling van de laatste weken.
Ze staan dit weekend wel op AACR (https://www.aacr.org/meeting/aacr-annual-meeting-2024/), maar denk niet dat daar iets gecommuniceerd is ofzo.
Ik zou er niet te veel belang aan hechten.

Ondertussen nog maar dikke +5%. After/pre hours trading is sowieso heel volatiel door de beperkte handel. Er is bij mijn weten geen bedrijfsspecifiek nieuws. Mss gewoon snap back na de serieuze daling van de laatste weken.
Ze staan dit weekend wel op AACR (https://www.aacr.org/meeting/aacr-annual-meeting-2024/), maar denk niet dat daar iets gecommuniceerd is ofzo.
Ik zou er niet te veel belang aan hechten.
ik weet het, maar misschien dat er ergens nieuws was dat ik gemist had.

eigen inbreng van positie Deutsche Bank (7 jaar in portefeuille gehad) verkocht. Na al die jaren toch nog een 17% kunnen realiseren (dieptepunt was -75% ofzo lolz)

Zal waarschijnlijk kleine positie in Stellantis nemen vandaag met het vrijgekomen bedrag

Laatste opties van Prosus hier vandaag de deur uit, 30% op 3 maand kan ik mee leven.

Aan het kijken om een positie om te bouwen in AMRK, net de lucht in geschoten door de dividend aankondiging en de Kuppy post vermoed ik.
Nog wat afwachten tot die reactie gedaald is. :)

Terug
Bovenaan