parabellum
Well-known member
Je kunt de app beter niet openen.
No problem, I can take it. Leuker als het in het groen staat maar ik gok niet met geld dat ik niet mag verliezen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt de app beter niet openen.
Nog niet in detail bekeken maar kwam naar boven uit mijn filters:
Logo Yazilim Sanayi ve Ticaret AS (LOGO.E)
P/B 0.3
P/E 2.5 (15.6 5y avg)
EPS 35.05 (1.99 6y avg)
ROE 42.6 (33.2 5y avg)

Verkoop die aandelen PACB man, je gaat een stuk beter slapen.@cege : specifieke reden waarom PACB op een groene dag weer rood is? Peers gaan omhoog....
Gewoon rente weer vermoedelijk?...
Stilaan begint bij meerderen het besef door te dringen dat de rente niet verlaagd kan worden (mogelijk wel even, maar dat zal vlug teruggedraaid worden) of zeker niet langdurig, We zitten namelijk terug in een stijgende rentecurve. Heb het al eens uitgelegd… En je weet wat een hoge rente voor PACB betekent: “nefast” zoals Cege het omschreef. Dit neemt niet weg dat er nog (mogelijk) een (tijdelijke) opflakkering in PACB kan plaats vinden. Dat zal het (ideale) verkoopmoment zijn.@cege : specifieke reden waarom PACB op een groene dag weer rood is? Peers gaan omhoog....
Gewoon rente weer vermoedelijk?...
Beter zou zijn @cege zijn initiele aanbeveling te volgen: gekocht? kijk er dan 2 jaar niet naar. Het is een risky business maar de investment case is niet veranderd omdat de prijs nu lager is. Integendeel, die case zou nu zelfs aantrekkelijker moeten zijn.Verkoop die aandelen PACB man, je gaat een stuk beter slapen.
Kan kloppen. Bij risky investments moet je dan ook vanaf het begin voor jezelf zeggen welk bedrag je eventueel zou kunnen/willen verliezen, dit opdat de stress op een gegeven moment niet te groot wordt. Ook niet te zot blijven bijkopen.Beter zou zijn @cege zijn initiele aanbeveling te volgen: gekocht? kijk er dan 2 jaar niet naar. Het is een risky business maar de investment case is niet veranderd omdat de prijs nu lager is. Integendeel, die case zou nu zelfs aantrekkelijker moeten zijn.
Beter slapen = stoppen met die koersen op te volgen. Beter slapen is NIET bewust verkopen met 50pct verlies omdat je er wat stress van krijgt.
Foute redenering vind ik. Bedrijfsvoering > macro economie. Een goed product waar vraag naar is in een rendabele markt zal wel steeds succesvol zijn en funding vinden. Ongeacht of de leningen nu aan 2pct of 4 pct staan.Stilaan begint bij meerderen het besef door te dringen dat de rente niet verlaagd kan worden (mogelijk wel even, maar dat zal vlug teruggedraaid worden) of zeker niet langdurig, We zitten namelijk terug in een stijgende rentecurve. Heb het al eens uitgelegd… En je weet wat een hoge rente voor PACB betekent: “nefast” zoals Cege het omschreef. Dit neemt niet weg dat er nog (mogelijk) een (tijdelijke) opflakkering in PACB kan plaats vinden. Dat zal het (ideale) verkoopmoment zijn.
Betreft Profire Energy: De buybacks zijn nu gedaan (1,2 miljoen aandelen voor 2 miljoen $. 1,67$ gemiddeld). De koers wordt weer opgedreven. Binnenkort weer secundaire openbare aanbieding van aandelen? Zou zowaar kunnen. Zal mijn verkoop inluiden.Zoals ik ook al zei:
“tijdens zowel de piek in 2014 al de piek in 2018 deden ze een secundaire openbare aanbieding van aandelen (27/06/2014 aan 4$ en 29/06/2018 aan 3,25€). Nu zijn ze dus buybacks bezig, om dan weer de koers op te drijven en de aandelen dan weer duur terug in de markt te brengen…”
Tijd om te verkopen zal zijn wanneer ze weer secundaire openbare aanbiedingen doen. Kan nog even duren en heb maar zeer beperkte positie om in geval van ferme daling bij te kopen. Is inderdaad al jaren een pump and dump stock.
En ja, het is zeker niet uitgesloten dat het nog kan halveren, maar een stuk boven de huidige prijs komt het ook weer.
Ik lees hier vaak mee en echt al veel nieuwe inzichten op gedaan de afgelopen jaren waarvoor dank! Een aandeel wat ik hier nog niet ben tegen gekomen:
![]()
Reckitt Benckiser Group plc (RKT.L) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance
Find the latest Reckitt Benckiser Group plc (RKT.L) stock quote, history, news and other vital information to help you with your stock trading and investing.finance.yahoo.com
Momenteel op een 10 year low en 'enkele' lawsuits boven het hoofd, doch veel bekende en vertrouwde producten in zowel de pharma als retail.
Wat denken jullie van dit aandeel, lijkt mij toch wel een bepaald upside potentieel te hebben aan deze prijs?