Ik volg FREQ al een tijdje, er was veel reden om optimistisch te zijn. HelaasMijn eigen schuld natuurlijk. Laatste weken geen tijd om alles op te volgen, gelukkig ook niet te veel ingestoken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg FREQ al een tijdje, er was veel reden om optimistisch te zijn. HelaasMijn eigen schuld natuurlijk. Laatste weken geen tijd om alles op te volgen, gelukkig ook niet te veel ingestoken
Over welke ticker hebben jullie het? Welke beursnotering?Ik zie het voorlopig toch ook goedkomen. Ik koop nog snel wat bij in elk geval.
Over welke ticker hebben jullie het? Welke beursnotering?
Je kan dat geen slechte call van RG noemen imo. FREQ was een alles of niets aandeel, en dat heeft hij ook zo uitgelegd.
Weet je waar er heel veel medische expertise zit over medicamenten tegen gehoorverlies?
Bij Frequency Therapeutics![]()
Dubbel. Dit jaar gaan ze een slecht jaar hebben. Anderzijds zijn er heel wat mensen die veel geld hebben en willen neertellen voor een reisje. Kijk maar naar de prijzen van Centerparcs; 1400 euro voor 4 nachten in de paasvakantie voor een standaardhuisje wordt vlot betaald want bijna alles zit vol.Hoe kijken jullie aan tegen de reissector?
Na het vaccin-nieuws van Pfizer zijn die aandelen al aardig gestegen met het idee dat 2021 een relatief normaal jaar ging worden, ondertussen is toch al wel duidelijk dat 2021 voor een groot stuk in het water zal vallen. Misschien ben ik te negatief op dat vlak en ziet de rest van de wereld het anders, en gaan aandelen als TUI binnen enkele weken weer hoger en eens we richting de zomervakantie gaan nog hoger. Eerder op sentiment als op wat anders?
Geen van die allen.Janus: welke shale-oil stocks zit je?
DVN/CDEV/SM/CPE en co?
)De vraag is zoals altijd: hoeveel van die verwachtingen zitten er NU al in die prijzen... Sommige reisaandelen staan al op het niveau van 2018-2019, toen de reissector op zijn best draaide van de laatste 10 jaar.Hoe kijken jullie aan tegen de reissector?
Na het vaccin-nieuws van Pfizer zijn die aandelen al aardig gestegen met het idee dat 2021 een relatief normaal jaar ging worden, ondertussen is toch al wel duidelijk dat 2021 voor een groot stuk in het water zal vallen. Misschien ben ik te negatief op dat vlak en ziet de rest van de wereld het anders, en gaan aandelen als TUI binnen enkele weken weer hoger en eens we richting de zomervakantie gaan nog hoger. Eerder op sentiment als op wat anders?
.
ark-invest.com

Devon valt wel nog mee, OVV is echt wel trash@janus: DVN heb ik nu wel van dat lijstje, vooral hun dividend politiek: fix plus variabel vind ik een interessante. Ook de schuldafbouw is super.
Voor mij is DVN 1 van de beter geleide oliebedrijven (buiten de groten dan).
ik zal dan maar je mening niet vragen over APA (vooral dan hun Suriname-exploratie), hun cijfers zijn nog slechter.
OVV heb ik ook van de oils

Omdat je vergeten bent in TKAT te beleggen?Het is wel symptomatisch van wat de gemiddelde persoon anno 2021 verwacht van financiële activa (aandelen, bitcoins, vastgoed, ...). Wat gaat er naar de moon? Waarom duurt het zo lang? Waarom is mijn geld de voorbije week nog niet vervijfvoudigd?
De centrale banken hebben met hun laks monetair beleid een omgeving gecreëerd waarin iedereen massaal assets opkoopt, de verhouding met de onderliggende waarde verwatert steeds meer.

Hun gross profit margin is positief (13.3% in laatste kwartaal), zou dat niet negatief moeten zijn in dat geval? Graag jouw bronnen dus.Net Carvana (CVNA) eens bekeken.
Ik hoop dat niemand dat aandeel bijhoudt want dat gaat minimum -50-60-70% op middellange termijn want intrinsiek is het quasi waardeloos.
Ze kopen 2dehandsauto's voor 15000 dollar om ze dan te verkopen voor 13000.
Geniaal 'online growth' business model moet ik zeggen![]()