Kleine Beursfeiten

Omdat zijn thesis zwak is :p.

Rondpoepen is al zo oud als de straat, dat gaat niet exploderen maar dat stijgt wel met de populatie.
Dus je hebt een groeiende populatie gecombineerd met een groeiend % met toegang tot internet.
Op zich wel potentieel voor een mooie groei maar exploderen is optimistisch denk ik.

In ieder geval, potentieel is er wel, maar het is geen sure thing. UBS was in mijn ogen een beduidend groter sure thing en ook daar had Janus zijn positie beperkt tot 20% als ik het mij goed herinner.

Umicore moet vroeg of laat toch interessant worden, niet langer duur te noemen, lijken goed voorbereid op de toekomst - al is die toekomst geen 6 maand maar een paar jaar. Overweeg een eerste aankoop.

Umicore moet vroeg of laat toch interessant worden, niet langer duur te noemen, lijken goed voorbereid op de toekomst - al is die toekomst geen 6 maand maar een paar jaar. Overweeg een eerste aankoop.
Ik had te vroeg gekocht aan 25€, terwijl een alert ingesteld was op 20,5€. Ben van plan pas bij te kopen wanneer de RSI op maandbasis onder 30 komt (in 1988, 1991, 1998 en 2008 eerder eens gebeurd). Staat momenteel op 34,67.

Terug
Bovenaan