Vandaag een kleine positie Alibaba ingenomen.Barron’s favorieten:
1) Alphabet
2) Alibaba (jaja, door mij reeds getipt)
3) Barrick Gold
4) Berkshire Hathaway
5) BioNTech
6) Chevron
7) Hertz
8) PepsiCo
9) MSG sports
10) U-Haul Holding
Bron: De Tijd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag een kleine positie Alibaba ingenomen.Barron’s favorieten:
1) Alphabet
2) Alibaba (jaja, door mij reeds getipt)
3) Barrick Gold
4) Berkshire Hathaway
5) BioNTech
6) Chevron
7) Hertz
8) PepsiCo
9) MSG sports
10) U-Haul Holding
Bron: De Tijd
Bij zo'n claims:Mark Zickerberg verkocht voor bijna 428 miljoen aandelen van Meta tijdens de voorbije maanden. Smart money is big tech aan het verkopen. Be aware…
Bij zo'n claims:
1) toevoegen dat Zuckerberg al jaren aandelen verkoopt. Dus ook aan vele lagere prijzen dan de koersen nu.
2) moet je bewijzen dat de sales van Zuckerberg nu proportioneel hoger liggen dan vele andere jaren (maar ik denk dat er genoeg jaren zijn waar hij voor veel meer heeft verkocht)
3) Moet je bewijzen dat een sale van Zuckerberg in relatie staat met een koersdaling die daarna/daaruit volgt
4) Smart money is tech aan het verkopen: wie dan nog -je noemt 1 naam, voor hoeveel en is dit proportioneel meer dan anders? (Op de hele groep "Smart money")
Zoniet is het gewoon paniekzaaierij

Los van de bunker is dit in essentie idd wel een interessante vraagwaar steekt hij zijn geld dan wel in?
Eerste verkoop in 2 jaar tijd.Bij zo'n claims:
1) toevoegen dat Zuckerberg al jaren aandelen verkoopt. Dus ook aan vele lagere prijzen dan de koersen nu.
Zuckerberg casht al sinds het ontstaan van Facebook ieder jaar uit. Zie kolom "shares owned" en hoe dit jaar na jaar afneemt.Eerste verkoop in 2 jaar tijd.
Pas jij dan je investeringen aan?Onderschat die toestanden in de rode zee maar niet. Ik zie de containerprijzen hier nu al x4 gaan.
Meeste rederijen hebben beslist om gewoon volledig via kaap de goede hoop te varen. Dat is +20 dagen naar de havens van Antwerpen/Rotterdam/..
Je pakt zo ook eigenlijk gewoon 20% globale containercapaciteit weg.
Neem daar nog eens de druk aan het Panamakanaal bij (door droogtes werkt het sluizennetwerk niet naar behoren)
Dan ga je opstoppingen krijgen aan havens wegens schepen die er niet zijn om geladen te kunnen worden. Dan krijg je verhoogde druk op de airlines aangezien shippingmodes van sea naar air zullen omgezet worden voor dringende of high value goederen..
Ofwel investeren in marine insurance company’s, of cargo airlines ofzo? Hier moet geld mee te verdienen zijn.
Maar shit gaat de fan stilaan hitten tegen eind januari. Wat nu verwerkt wordt in de grote havens en warehouses zijn containers die de rode zee al gepasseerd waren toen de houthi’s hun aanvallen opdreven. Daar zit dus een delay op van een kleine maand.
Nee niet direct. Ik wou vooral de info hier meegeven om te zien of er mensen misschien andere ideeen over hebben.Pas jij dan je investeringen aan?
Want dan kan ik beter mijn etf nu verkopen..
Franse inflatie loopt weer op, deze namiddag Duits cijfer.Nee niet direct. Ik wou vooral de info hier meegeven om te zien of er mensen misschien andere ideeen over hebben.
Ik vrees gewoon een beetje wederom prijsstijgingen in allerhande grondstoffen etc en dat kan ik wel missen met een grote verbouwing gepland over 6-12 maanden.

Als je een shitco in portefeuille hebt, moet je nu niet verwonderd zijn dat ze shitco dingen doen toch?Apa doet buybacks lange tijd aan hogere prijs en nu aandelen uitgeven aan lagere prijs![]()
wat is de reden dat Melexis vandaag zo fel zakt?
Markt is full retard hier.![]()
Omzetwaarschuwing Mobileye zet Melexis onder druk
Halfgeleiders met een grote blootstelling aan automotive stonden donderdag onder druk na een omzetwaarschuwing van Mobileye.www.beursduivel.be