Mogen staatsbonnen ook?Voor de duidelijkheid: het is 5 picks geven en daarna niets meer he. Geen getrade.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogen staatsbonnen ook?Voor de duidelijkheid: het is 5 picks geven en daarna niets meer he. Geen getrade.
Jij denkt dat Paul D'Hoore negatief rendement gaat maken volgend jaar?Mogen staatsbonnen ook?
Hoezo? Staatsbon is positiefJij denkt dat Paul D'Hoore negatief rendement gaat maken volgend jaar?
. Heb nog de goede van 2,81%
.Hoezo? Staatsbon is positief. Heb nog de goede van 2,81%
.
Die staatsbon is momenteel ook nog te koop op de beurs…gokken dat Paul D minder dat gaat doen is toch een beetje risky.
enne, 't moet iets zijn dat je op 31/12 kan aankopen op de beurs hé slimme
16 Top picks voor 2024 van KBC Securities:
(in 2023 deden de KBC top picks het beter dan de BEL20 maar beduidend slechter dan AEX of EuroStoxx 50)
- ABN Amro
- Ackermans & Van Haaren
- Arcadis
- Bekaert
- D'Ieteren
- Heineken
- Shurgard
- Sofina
- Solvay
- TKH Group
- UCB
- Care Property Invest
- EVS
- Gimv
- IBA
- Vandevelde
Ik ben een simpele mens.
Ik had UBS gekocht zonder grote analyse, maar puur op "UBS zal een goeie deal krijgen anders is Zwitserland zijn banken kwijt" gecombineerd met "de hele wereld is aan het bleten en denkt dat alles in de prut gaat".
Ik was blij dat Janus de analyse gedaan had en hetzelfde uitkwam.
Ik ga wel blindelings volgen voor de uitstap, mijn verkoop order ligt klaar. Firma dankt u voor de 50% rit (hopelijk gaat het nog de deur uit voor het nu de dieperik in dondert)

Bijna alles is goed omhoog gegaan de laatste tijd.Jammer dat ik de Illumina trein gemist heb![]()
Ik twijfel om terug een kleine positie in UBS te nemen (ben een banken 'basket' aan het bouwen.
Net een 2% positie ingenomen.Zelfs mijne Pfizer doet het goed vandaag.

Deed het goed hoor in 2023, maar de koers is gelijk geblevenNiet alleen OXY doet het dit jaar minder goed

Ik koop eventueel bij als het naar 22$ gaat. GAK 30$, kleine positie.Net een 2% positie ingenomen.![]()
Momenteel last van een post-Covid hangover, maar Pfizer blijft Pfizer. Die komen zeker terug. Mooie pipeline en met Seagen nu een sterk verhaal in oncologie. Ik mik op een relatief snelle rebound richting mid-30s tegen eind volgend jaar. Kan ook versneld gebeuren als ze de CEO (terecht) buitensmijten.Ik koop eventueel bij als het naar 22$ gaat. GAK 30$, kleine positie.