contextbinder
Well-known member
Pfizer met 9% onderuit - nog geen kopers hier nu?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfizer met 9% onderuit - nog geen kopers hier nu?
Heeft Pfizer iets in de pijplijn wat het verlies van patenten van 2025-2030 compenseert en rekening houdende dat de gains van vaccins al lang factored in zijn nu?Pfizer met 9% onderuit - nog geen kopers hier nu?
Ik zie een bedrijf dat op 5 jaar tijd van 200 miljoen omzet naar 2 miljard omzet is gegaan. Met duidelijk improving margins in een heel grote TAM.Ik heb zscaler is bekeken:
Schulden: 1,210,545
FCF: 462,723
Marktwaarde: 31.187B
Ik noem dat niet beleggen, ik noem dat gokken.
Brt snapt geen bal van het business model en concept van operating leverage, weinig zin om daar nog verdere discussie mee aan te gaan.Ik zie een bedrijf dat op 5 jaar tijd van 200 miljoen omzet naar 2 miljard omzet is gegaan. Met duidelijk improving margins in een heel grote TAM.
Snowflake heeft vergelijkbare metrics en daar zit Buffet in. Is Buffet dan ook een gokker?
Uw hele thesis rond OXY is een macrogok op olie ( een slechte gok als ik het zo zie) dat olie aan 80 dollar gaat staan.
En dan zeggen dat Zscaler gokken is, beetje serieus blijven he.
Brt snapt geen bal van het business model en concept van operating leverage, weinig zin om daar nog verdere discussie mee aan te gaan.

Pfiew Illumina echt wel op de bodem gekocht blijkbaar.
Ok iemand volgen is dom, maar in dit geval was het wel de moeite![]()

Heeft Pfizer iets in de pijplijn wat het verlies van patenten van 2025-2030 compenseert en rekening houdende dat de gains van vaccins al lang factored in zijn nu?
31B marktwaarde voor een fcf van nog geen 500M....gaan ze serieus moeten blijven groeien om dat te verantwoorden.Ik zie een bedrijf dat op 5 jaar tijd van 200 miljoen omzet naar 2 miljard omzet is gegaan. Met duidelijk improving margins in een heel grote TAM.
Snowflake heeft vergelijkbare metrics en daar zit Buffet in. Is Buffet dan ook een gokker?
Uw hele thesis rond OXY is een macrogok op olie ( een slechte gok als ik het zo zie) dat olie aan 80 dollar gaat staan.
En dan zeggen dat Zscaler gokken is, beetje serieus blijven he.
Pelosi haar man is middelmatige hedge fund manager die exact belegt zoals Lulplayer, gewoon big tech.![]()
The best way to beat the stock market? Just copy Congress
A tool which copies trades made by members of Congress and their families has gained nearly 20 percent this year - performing twice as well as the stock market average of eight to ten percent.www.dailymail.co.uk
@JanusDR tiens tiens...
In uw artikel van de vrt staat dat VANDAAG carbon capture slechts 0,01 miljoen ton co2 uit de lucht plukt, dus dat het verwaarloosbaar is.Die carbon capture, was dat niet een van de grote selling points van Oxy?
Vandaag op de voorpagina van de vrt:
![]()
CO2 uit de lucht plukken met machines om klimaat te redden? Impact is voorlopig "verwaarloosbaar" | VRT NWS Nieuws
We moeten niet te veel rekenen op speciale technieken om actief CO₂ opnieuw uit de atmosfeer te gaan plukken. Ze zijn nog compleet ontoereikend om het klimaatprobleem te helpen oplossen. Dat blijkt uit het jaarlijkse "Global Carbon Budget"-rapport, een samenwerking van ruim 100 wetenschappers...www.vrt.be
Carbon-zero olie: ik denk het niet. Als dat niet kan, welke impact heeft dat dan op de waarde van oliebedrijven?
De beurs en complete marginaliteit, het is een dunne lijn.Ik ben een paar weken weg en dan ontspoort dit topic naar complete marginaliteit.
Vrede voor iedereen, kerstmis is bijna daar!![]()
1. Negeer velen hun rendementen hier, want ze kunnen ze in vele gevallen nog niet eens juist berekenen (zie Lulplayer zijn rendementsberekening op zijn optie. Zelfs op de kermis is dat een beetje schaamtelijk.) of vergeten ze dat ze er elk jaar cash bijpompen, of vergeten ze enkele missers hier of daar (selectief geheugen).Het is niet de beste periode voor @JanusDR zijn portefeuille de laatste dagen
Wat denk je van de OXY overname?1. Negeer velen hun rendementen hier, want ze kunnen ze in vele gevallen nog niet eens juist berekenen (zie Lulplayer zijn rendementsberekening op zijn optie. Zelfs op de kermis is dat een beetje schaamtelijk.) of vergeten ze dat ze er elk jaar cash bijpompen, of vergeten ze enkele missers hier of daar (selectief geheugen).
2. Oxy is *checks notes* 7% naar beneden van de hier aangeraden aankoopprijs van 60.
Zeven.
ZEVEN.
Ik stel voor dat degenen die hun pampertje volkakken na een crash van zowaar 7%, en daarop het forum bevuilen alsof iedereen hier al zijn geld onherroepelijk kwijt is, of geen paar jaartjes willen wachten voor tientallen % rendement, dit voorbeeld volgen om wat beurskloten te kweken:
![]()
Ik zie een RSV vaccin in phase 3, maar daar krijg ik niet meteen een stramme kabouter van. Itt obesitas behandelingen...Er is 0,0 permante winst van Covid. Ze zitten met een infra oversupply in Puurs en ze hebben niks om het te vullen.
Eigenlijk een zak geld van 20mrd gevonden, 0 recurrente profit.
Ik woon niet ver van de fabriek in Puurs. Ze hebben ongeveer elke lap gras in de buurt in parking omgetoverd en heel de site volgebouwd de voorbije 2-3y. Hopelijk gebruiken ze dat beetje zinvol...
m.b.t. Oxy overname:Zeer benieuwd naar @JanusDR zijn zienswijze.
Pelosi haar man is middelmatige hedge fund manager die exact belegt zoals Lulplayer, gewoon big tech.
Dus als Nasdaq > S&P500, dan verslaat hij inderdaad de index.
Broek zakt af van verbazing.
Dat insider trading 'bewijs' werd slechts 3 keer ontkracht in dit topic.
Maar who cares bewijs in deze social media zevertijden nietwaar.
In some instances, members of congress have bought into companies just days before their prices have boomed, earning them tens of thousands of dollars
)