Als je Janus will bashen, moet je Janus bashen. Niet om de 2 posts liggen lullen over Oxy en Big Tech. Janus is gebanned, dus wachten op een reactie van hem kan lang duren.
Ik wil niet Janus bashen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je Janus will bashen, moet je Janus bashen. Niet om de 2 posts liggen lullen over Oxy en Big Tech. Janus is gebanned, dus wachten op een reactie van hem kan lang duren.

Niemand kan inschatten wanneer het een goed moment is om te verkopen.
Ik wil niet Janus bashen.![]()
Waarom dan heel de tijd het OXY gebash? Enkel Janus was hier zo vurig aan het verdedigen.
Kunnen we dan aub stoppen met om de 2 posts OXY en big tech geneuzel te hebben ? Ik kom niet naar hier om telkens 3 blz over en weer gebash te lezen.
Thanks
Deal
Maar dan ook geen gezeik/gestoef meer over je corporate stocks.

Waarom niet WIRE ipv Atkr?ATKR risico's zouden moeten meevallen.
Er zal wat normalisatie zijn tegenover de overearning van post-covid supply chain problemen.
Dus marges komen terug wat omlaag, en winst stagneert misschien tot licht achteruit komende jaar.
Maar daar tegenover hebt ge ook een zeer sterk bedrijf, zeer goeie bedrijfscultuur, en een enorme stimulus voor onshoring/nearshoring, investeringen in infrastructuur, groene-energie die blijft groeien.
Een slowchat voor het beurskanaal dringt zich op! Ik doop hem “slowchart”Waarom dan heel de tijd het OXY gebash? Enkel Janus was hier zo vurig aan het verdedigen.
Kunnen we dan aub stoppen met om de 2 posts OXY en big tech geneuzel te hebben ? Ik kom niet naar hier om telkens 3 blz over en weer gebash te lezen.
Thanks

Mijn model (kleine teen) zegt oxy q3-q4 2024 boven de 70$!Ondertussen zit ik trouwens nog altijd te wachten op mijn tango.
Of is 2 maand later nog niet "binnenkort"
![]()
Bijgekocht vandaag?Voorlopig is PTSB nog geen winner. Gaat naar beneden zonder dat er nieuws is. Ter info; ik heb nieuw koopniveau op 1.55. Huidige GAK: 1.86. Ik blijf geduldig; bekijk het op 2-3 jaar.
yes - order is uitgevoerd, GAK verlaagd naar 1.82. Er wordt verkocht, aan laag volume - zonder nieuws - behalve dan light gewijzigde rentevooruitzichten. Maar PTSB zit proportioneel hoog in fixed-rate mortgages, dus fairly rente-ongevoelig (behalve voor new loans uiteraard). Er lijkt wel niet echt een "houvast" te zijn qua prijszetting voor de bodem. Ik zou het liever zien stijgen natuurlijk, want mijn cash voorraad is uiteraard niet onuitputtelijk. Earnings in Feb '24.Bijgekocht vandaag?
ATKR heeft een betere business cultuur.Waarom niet WIRE ipv Atkr?
Nee? Staat die dan helemaal in cashen de gezamenlijke rekening mag ik ook niet plunderen daarvoor
?Ik ben in geen van beide geïnvesteerd, maar hoe verklaar je dat argument: "een betere business cultuur".ATKR heeft een betere business cultuur.
WIRE hangt meer vast aan koper (commodity) prijzen.
Maar ook WIRE is zeer goed.
PFE letterlijk al een jaar naar beneden, precies een zwarte piste
pff volledig geïnvesteerd dus geen cash om andere zaken aan te kopen
en de gezamenlijke rekening mag ik ook niet plunderen daarvoor

Ze hebben een urgentie en sterk ROI gefocuste cultuur.Ik ben in geen van beide geïnvesteerd, maar hoe verklaar je dat argument: "een betere business cultuur".
Hun hoofdkwartier is in Harvey, Illinois, USA.
Ken je iemand dat in de sector zit dan ofzo? Of hoe moet ik dat zien.
Trading is toch meerdere dagen halted geweest alvorens de aankondiging?Wanneer heeft telenet vast gestaan? Als je inging op het bod, ja nogal logisch dan. Maar je kon ook op de markt verkoop voor 3 cent minder of ze niet laten blokkeren en uitgerookt worden aan dezelfde prijs.
Trading is toch meerdere dagen halted geweest alvorens de aankondiging?