Kleine Beursfeiten

Kunnen we dit topic niet nog meer verzieken en inhoudelijk reageren? Als je Gassy zijn posts niet waardeert, kan je hem op je ignore list zetten. Been there done that.

Misschien niet posten als je toch uw eigen vragen gaat beantwoorden. 🤷‍♂️
De naam van het aandeel had ik uit een mailing van slimbeleggen van gisteren gefilterd. Heb geen abo maar met de gegevens van de mailing heb ik het achterhaald. Is toch niks mis mee als ik hier vraag naar jullie mening, second opinion 🤷‍♂️. Is in feite een tip van slimbeleggen.

Voor wie kickt op slechte rendementen: ik heb er eentje van -92%, nu kan iedereen zich goed voelen want slechter is best een uitdaging.
I beg to differ.
Ooit Oxurion gekocht aan 1.97€. Toen ging ik er nog vanuit dat KBC analyses iets waard waren.

Mede door hier te lezen ondertussen geleerd dat dat niet zo is :) . Op 17/11 the hard lesson -> Oxurion filed for bancrupcy.
De laatste notering was aan 0.0008€... -100%

Maandenlang kan Euronext zich voorbereiden op splitsing Solvay en toch is het niet mogelijk om op maandagmorgen te handelen in het nieuwe Solvay-aandeel ... toch amateurisme ten top als je 't mij vraagt.

Nieuwe Syensqo staat zogezegd op +4% maar ja, als je niet weet wat het oude waard is??

@JanusDR tiens tiens...
Denken dat die niet traden met voorkennis/de markt manipuleren in voordeel van hun investering is wel zoals geloven in Sinterklaar natuurlijk.

De vraag is : Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk Nancy Pelosi haar trades copyen/tracken? :unsure:

Denken dat die niet traden met voorkennis/de markt manipuleren in voordeel van hun investering is wel zoals geloven in Sinterklaar natuurlijk.

De vraag is : Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk Nancy Pelosi haar trades copyen/tracken? :unsure:
Kunnen ze misschien een Nancy Pelosi ETF uitgeven 🤔.

Bij Keytrade staan mijn Solvays nu zogezegd aan -77%, maar het nieuwe Synesqo is nog niet terug te vinden in de portefeuille.
Hier is't ondertussen in orde maar blijft toch straf dat dat zolang moet duren. Wel niet verwacht dat dat oude Solvay zo klein zou overblijven, beetje aan het twijfelen wat ik daarmee wil doen maar Syensqo wil sowieso voor lange termijn bijhouden.

Haar trades volgen.

Haar trades volgen.

@Didymus zijn optie is beter imo. Straks eens kijken of ik NANC kan kopen.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen Solvay aangekocht aan 18.6. Lijkt me toch dat daar de saaie, voorspelbare, business in zit. Dus vind het dan vreemd dat dat bijna -40% gaat tov van inschatting. Heb hier geen doorgedreven analyse kunnen doen. Moest snel zijn. Ondertussen staat het aan 20.5.

Terug
Bovenaan