Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De naam van het aandeel had ik uit een mailing van slimbeleggen van gisteren gefilterd. Heb geen abo maar met de gegevens van de mailing heb ik het achterhaald. Is toch niks mis mee als ik hier vraag naar jullie mening, second opinionMisschien niet posten als je toch uw eigen vragen gaat beantwoorden.![]()
. Is in feite een tip van slimbeleggen.
Misschien dat we dan beter een Congreslid uitnodigen om ons op dit forum te vervoegen![]()
The best way to beat the stock market? Just copy Congress
A tool which copies trades made by members of Congress and their families has gained nearly 20 percent this year - performing twice as well as the stock market average of eight to ten percent.www.dailymail.co.uk
@JanusDR tiens tiens...
.Pijnlijk![]()
WSJ News Exclusive | Investor Group Launches $5.8 Billion Buyout Bid for Macy’s
Arkhouse Management and Brigade Capital recently submitted a proposal to acquire the famed retailer for $21 a share.www.wsj.com
Dammit, stond op mijn watchlist voor als het SAVE proces gedaan was...

I beg to differ.Voor wie kickt op slechte rendementen: ik heb er eentje van -92%, nu kan iedereen zich goed voelen want slechter is best een uitdaging.
. Op 17/11 the hard lesson -> Oxurion filed for bancrupcy.Denken dat die niet traden met voorkennis/de markt manipuleren in voordeel van hun investering is wel zoals geloven in Sinterklaar natuurlijk.![]()
The best way to beat the stock market? Just copy Congress
A tool which copies trades made by members of Congress and their families has gained nearly 20 percent this year - performing twice as well as the stock market average of eight to ten percent.www.dailymail.co.uk
@JanusDR tiens tiens...

Kunnen ze misschien een Nancy Pelosi ETF uitgevenDenken dat die niet traden met voorkennis/de markt manipuleren in voordeel van hun investering is wel zoals geloven in Sinterklaar natuurlijk.
De vraag is : Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk Nancy Pelosi haar trades copyen/tracken?![]()
.Hier is't ondertussen in orde maar blijft toch straf dat dat zolang moet duren. Wel niet verwacht dat dat oude Solvay zo klein zou overblijven, beetje aan het twijfelen wat ik daarmee wil doen maar Syensqo wil sowieso voor lange termijn bijhouden.Bij Keytrade staan mijn Solvays nu zogezegd aan -77%, maar het nieuwe Synesqo is nog niet terug te vinden in de portefeuille.
Puts schrijven op Unusual Whales Subversive Dem Trd ETFDe vraag is : Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk Nancy Pelosi haar trades copyen/tracken?![]()
Ik zou meteen inkopen en daar los mijn hele kerstbonus insteken (no joke).Kunnen ze misschien een Nancy Pelosi ETF uitgeven.
Haar trades volgen.Denken dat die niet traden met voorkennis/de markt manipuleren in voordeel van hun investering is wel zoals geloven in Sinterklaar natuurlijk.
De vraag is : Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk Nancy Pelosi haar trades copyen/tracken?![]()
@Didymus zijn optie is beter imo. Straks eens kijken of ik NANC kan kopen.Haar trades volgen.
![]()
Nancy Pelosi Stock Tracker - AltIndex
AltIndex downloads and analyzes company data from across the internet and aggregates it in a free, easy-to-use dashboard.altindex.com
Ik dacht dat dat een grap was want op saxo vond ik NANC niet.@Didyumus zijn optie is beter imo. Straks eens kijken of ik NANC kan kopen.
![]()
NANC ETF - Subversive ETFs: NANC and GOP ETFs
This fund, which we like to refer to by its trade ticker, “NANC,” invests in equity securities purchased or sold by Democratic members of Congress and theirwww.subversiveetfs.com