MiniJeffrey
Well-known member
"t mag eens stoppen met de malaise op de beurzen... Corona, Oekraïne, Israel 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Laat zo maar doorgaan op de beurzen"t mag eens stoppen met de malaise op de beurzen... Corona, Oekraïne, Israel![]()

Ik doe niet mee aan de OXY-hype. Ik focus mij op DCA van IWDA.Toch ook nog een plukje OXY gekocht aan 62.15
Dan zit je in het verkeerde topic.Ik doe niet mee aan de OXY-hype. Ik focus mij op DCA van IWDA.
Focussen? Herhalen dat het lager moet en uiteindelijk niks kopen bedoel je. Om dan in 2028 online in de rij aan te schuiven voor de nieuwe kasbon.Ik doe niet mee aan de OXY-hype. Ik focus mij op DCA van IWDA.
Mijn potlood is al geslepen in 2023.Focussen? Herhalen dat het lager moet en uiteindelijk niks kopen bedoel je. Om dan in 2028 online in de rij aan te schuiven voor de nieuwe kasbon.
.Als ik eerste post van Tweak37 hier bekijk vallen ETF’s ook onder “de beurs”Dan zit je in het verkeerde topic.
.Ik doe niet mee aan de OXY-hype. Ik focus mij op DCA van IWDA.
Nog even wachten tot IWDA op 67-68€ staat. Eventueel op 71,5€ als je echt niet kunt wachten.Het zijn 2 behoorlijk slechte weken geweest voor IWDA en de beurzen in het algemeen. Misschien moet ik toch kijken om nog eens een aankoop te zetten.
En nog eentje : https://finance.yahoo.com/news/chevron-buy-hess-corp-53-111735318.html
Chevron to buy Hess Corp for $53 billion in all-stock deal
Mijn potlood is al geslepen in 2023.
Ben bezig met beperkte periodieke aankopen.
Niet enkel herhalen dat het lager moet, maar vooral dat het lager zal gaan.
Nog even wachten tot IWDA op 67-68€ staat. Eventueel op 71,5€ als je echt niet kunt wachten.
Mooi zo! Ik weet dat het voor iedereen mooier klinkt om te zeggen: “Het gaat omhoog, kopen maar!”. Een mooie contra indicator is de tegenwind die ik krijg. Mij niet gelaten, zijn de centen waar het mij uiteindelijk om draait. Tegen de golven in zwemmen is nooit populair. Maar gaat het hier over “populair” zijn? Volgens sommigen alvast wel![]()
Beursanalist Stefan Willems verkocht bijna al zijn aandelen: ‘Voor de komende maanden is het spaarboekje nog niet zo’n slechte optie’
Beursanalist Stefan Willems (spaarvarkens.be) stapte vrijwel volledig uit beleggen in aandelen, om te schuilen in cash - opmerkelijk voor iemand die het FIRE-principe hanteert (Financial Independence, Retire Early). Hij verwacht tijdelijke rampspoed op de beurs. ‘De grootste klap moet nog komen.’www.humo.be
Markttiming?
.