Spooky
Well-known member
-0,28% hier, slechtste is Tessenderlo, maar die hadden veel gewonnen de voorbije weken dus niet onlogisch.Inderdaad. Lekker dik in 't rood hier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-0,28% hier, slechtste is Tessenderlo, maar die hadden veel gewonnen de voorbije weken dus niet onlogisch.Inderdaad. Lekker dik in 't rood hier.
Kinderachtig om dit bij iedere daling van growth stocks hier te komen posten. Ga je dan ook bij iedere stijging komen posten dat je toch verkeerd zat?Reminder dat bijna alle EV, SaaS, tech, cryptogezever schromelijk overgewaardeerd is en dat historisch gezien het meeste geld verloren wordt door bij deze aandelen de dip te kopen (omdat dat vroeger werkte) terwijl ze op weg zijn naar -50% tot -90%.
Misschien werkt het toch nog een keer, maar waarom zo een risico's nemen...
Het is natuurlijk ook maar mijn mening, maar vergeet niet dat ik de InvestmentKing van Beyondgaming ben.
Of Master of Coin, je mag kiezen.
Ik heb gewoon gepost omdat ik zag dat er mensen aan het 'buy the dip'-en waren, en verkondig dan mijn mening dat dit extreem gevaarlijk kan zijn gezien de (naar mijn mening) totaal absurde waarderingen van bepaalde bedrijven.Kinderachtig om dit bij iedere daling van growth stocks hier te komen posten. Ga je dan ook bij iedere stijging komen posten dat je toch verkeerd zat?
Want jouw simplistische redenering kunnen we makkelijk doortrekken dan he:
Growth daalt => Dikke bubbel, alles -80%
Growth stijgt => Deze bedrijven zijn de toekomst, nog eens +100% dit jaar

Het ziet er inderdaad niet zo slecht uit. Ik wou vooral wijzen op de loze beloften van het verleden. Maar de huidige CEO doet niet zo'n idiote uitspraken op het eerste zicht. Ambitieuze maar mogelijk haalbare doelstelling voor dit jaar. Veel zal van de andere spelers afhangen. Ik ben benieuwdgoh, het aandeel was spotgoedkoop, noteert nu eigenlijk nog steeds aan lage koersen, en als ze echt volop inzetten op EV (zoals ze al aan het doen zijn) dan zie ik niet in waarom dit zou moeten zakken.... eerder verder doorstijgen
Je volg het totaal niet van dichtbij: bekijk anders even kort hun fundamentals, en kom dan terug![]()

https://www.degiro.nl/data/pdf/Tarievenoverzicht.pdf zal een heel stukske goedkoper zijn en die sturen zelf die taxen doorHeb vorige maand via de Bux app aandelen gekocht en moet nu zelf de TOB betalen en aangeven. (Ook geen evidente formulieren..)
Is het voldoende dat ik die documenten in scan en mail naar [email protected] of moet ik ze ook fysiek naar
het inningscentrum sturen?
Welke app gebruiken jullie zoal? (Bolero, de bank zelf..)
Handig dat je belastingsaangifte niet zelf moet doen maar $15 per aankoop lijkt me wat veel voor kleinschalig beleggen.
Ik wil vooral conservatief lange termijn beleggen ipv een spaarrekening.
Tesla lijkt me nog een goede investering als ik youtubers etc mag geloven.
Zijn er nog zon aandelen die naar de moon gaan atm?
Het is wel symptomatisch van wat de gemiddelde persoon anno 2021 verwacht van financiële activa (aandelen, bitcoins, vastgoed, ...). Wat gaat er naar de moon? Waarom duurt het zo lang? Waarom is mijn geld de voorbije week nog niet vervijfvoudigd?Dé bron voor alle financiële raad natuurlijk
Tesla lijkt me nog een goede investering als ik youtubers etc mag geloven.

Da's puur omdat zij aandelen hebben daarin en als ze veel subscribers hebben die blindelings volgen, dan stijgt die aandelen wat meer. Da's gelijk bij cryptoTesla lijkt me nog een goede investering als ik youtubers etc mag geloven.
Altijd terugkerend fenomeen in het laatste deel van elke bullmarktHet is wel symptomatisch van wat de gemiddelde persoon anno 2021 verwacht van financiële activa (aandelen, bitcoins, vastgoed, ...). Wat gaat er naar de moon? Waarom duurt het zo lang? Waarom is mijn geld de voorbije week nog niet vervijfvoudigd?

Ik denk dat er exact 0 redditers of beyondgamers zijn die Gamestop/Tesla/Bitcoin/Galapagos kopen met het gedacht "Tiens, de 10-jaar Treasury staat op 1%, ik zal maar beter eens de verre hypothetische cashflows van een techbedrijf kopen zodat ik maximale duration heb".De centrale banken hebben met hunlaksondersteunend monetair beleid een omgeving gecreëerd
waarin iedereen massaal assets opkoopt, de verhouding met de onderliggende waarde verwatert steeds meer: wat al dikwijls in de geschiedenis gebeurde bij hogere rentevoeten, want speculatie is veel meer een functie van hogere risicoappetijt dan van interestvoeten.
mag ik vandeneerste keer mijn rekeningnr doorsturen? volgens da ik u posts bekijk kunde nie rap genoeg van u geld afzijnTesla lijkt me nog een goede investering als ik youtubers etc mag geloven.