Legatus
Well-known member
M-Tron Industries (MPTI)Iemand goede israel kooptips ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M-Tron Industries (MPTI)Iemand goede israel kooptips ?
Ik ben 38 en kan mij niks anders herinneren dan intifada 1 2 3 4 5 . Rinse and repeat. Nooit een scheet effect in de rest van de wereld.
Als amerika/Israel 1 seconde doorduwt is Palestine van de kaart geveegd.
Ik vermoed niet dat er veel support on the side zal komen van Iran of Rusland. Die zijn allemaal jn oekraine.
Oorlog is precies al voorbij als ik naar deze groene koersen vandaag kijk
Op het mobiliteitsforum bespreekt men net BMW-dealers! Wel niet zeker van de levertermijnen, het zal een toonzaalmodel moeten zijn.Ik wil graag tegen het eind van de week een x5
Tips?
met opties die deze maand expireren moet een x5 een makkie zijn, kies het retail-aandeel naar keuze maar uit!Ik wil graag tegen het eind van de week een x5
Tips?
Als ge een Nespresso koffie voor 2,80 EUR verkoopt hebt ge ongeveer een x5 gedaan.Ik wil graag tegen het eind van de week een x5
Tips?
Ik zie nauwelijks een impact op de beurzen eigenlijk ... Ik had wat cash opzij gezet.Oorlog is precies al voorbij als ik naar deze groene koersen vandaag kijk
Die drop (als rechtstreeks gevolg van de oorlog) volgt enkel nog als het conflict van nationaal naar regionaal (incl. Iran) evolueert. Zie ik niet meteen gebeuren.Ik zie nauwelijks een impact op de beurzen eigenlijk ... Ik had wat cash opzij gezet.
Zou die drop nog volgen , dat is nu de grote vraag.
Wat zou je dan doen met dat geld?Ik wil graag tegen het eind van de week een x5
Tips?
Met 10 miljoen weet ik wel raadWat zou je dan doen met dat geld?

OXY kopen?Met 10 miljoen weet ik wel raad![]()
Een slimme belegger zou toch meer spreiden, dan enkel op 1 paard te wedden.OXY kopen?
Ik zou er niet gelukkiger van worden. 1M is genoeg voor een penthouse zodat ik geen last meer heb van burenlawaaiMet 10 miljoen weet ik wel raad![]()

Je hebt nog steeds onderburen.Ik zou er niet gelukkiger van worden. 1M is genoeg voor een penthouse zodat ik geen last meer heb van burenlawaai![]()
Appartement er onder ook kopen en leeg laten staanJe hebt nog steeds onderburen.
.OXY kopen?
Ik zou er niet gelukkiger van worden. 1M is genoeg voor een penthouse zodat ik geen last meer heb van burenlawaai![]()