Ik denk dat de mazouthandelaren hun telefoon vandaag roodgloeiend staat.Is de prijs voor mazout deze week niet sterk gedaald? We hebben natuurlijk wel het voordeel dat de brandstofprijzen hier in Belgie wat delay hebbe op de internationale markten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de mazouthandelaren hun telefoon vandaag roodgloeiend staat.Is de prijs voor mazout deze week niet sterk gedaald? We hebben natuurlijk wel het voordeel dat de brandstofprijzen hier in Belgie wat delay hebbe op de internationale markten.
Perfect gehedged dusAangezien we allemaal tot aan onze ballen in oxy zitten is elke scenario goed.
Dalende prijs, ik doe goedkoop mazout in.
Stijgende prijs, ik zwem in de oxy dollars en betaal met plezier 500 euro meer voor 2000L mazout.
inderdaad, dat is ook altijd mijn insteek geweest -> als mazoutprijs naar €1,50 gaat dan kost me dat €1000 meer wat ik ruimschoots goedmaak met de gestegen prijs van OXYAangezien we allemaal tot aan onze ballen in oxy zitten is elke scenario goed.
Stijgende prijs, ik zwem in de oxy dollars en betaal met plezier 500 euro meer voor 2000L mazout.
(nog 750l in de tank,dus ik wacht nog effe)Tank te klein!Aangezien we allemaal tot aan onze ballen in oxy zitten is elke scenario goed.
Als ik jouw leven red dan verwacht ik eeuwige dankbaarheidWanneer stopt dat dan, die permanente historisch verplichte dankbaarheid?

XLE is een goede parkeerplaats.Net order gegeven om mijn Spotify te verkopen rond de huidige prijs (gekocht tegen 133ish in augustus) en ik vermoed dat ik dat in OXY ga steken zodra de fondsen beschikbaar zijn. Zit niet meteen een eigen gedachtegang achter, maar lijkt me geen slechte plek om even te parkeren nu ik geen weet heb van een andere move.
Of in de vuilnisbak gooienDit was niet uitgekomen denk ik. Vergissing in de berekening
? Het model misschien best eens updaten
?
Er komen nog genoeg opportuniteitenLap he, RTX en NOC steil naar boven door de situatie in Israël. Staan al weken op mijn kooplijst, en was aan het wachten op de afwikkeling van de Horizon en Activision overnamedossiers om in te kopen voor +- 4% van m’n port…
.Ik vrees ervoor. Die 2 namen waren reeds mooi gezakt de voorbije maanden. Met het nieuws uit Israël is het sentiment in de sector 180 graden gekeerd. Wellicht voor langere tijd…Er komen nog genoeg opportuniteiten.
RTX +4%, zelfs maar +1.5% de laatste 5 dagen.. dat is niet stijl naar boven heLap he, RTX en NOC steil naar boven door de situatie in Israël. Staan al weken op mijn kooplijst, en was aan het wachten op de afwikkeling van de Horizon en Activision overnamedossiers om in te kopen voor +- 4% van m’n port…
Vandaag. En NOC +11%RTX +4%, zelfs maar +1.5% de laatste 5 dagen.. dat is niet stijl naar boven he
Monday.comIemand goede israel kooptips ?