Kleine Beursfeiten

Aangezien we allemaal tot aan onze ballen in oxy zitten is elke scenario goed.
Dalende prijs, ik doe goedkoop mazout in.
Stijgende prijs, ik zwem in de oxy dollars en betaal met plezier 500 euro meer voor 2000L mazout.

Aangezien we allemaal tot aan onze ballen in oxy zitten is elke scenario goed.
Dalende prijs, ik doe goedkoop mazout in.
Stijgende prijs, ik zwem in de oxy dollars en betaal met plezier 500 euro meer voor 2000L mazout.
inderdaad, dat is ook altijd mijn insteek geweest -> als mazoutprijs naar €1,50 gaat dan kost me dat €1000 meer wat ik ruimschoots goedmaak met de gestegen prijs van OXY :biglaugh: (nog 750l in de tank,dus ik wacht nog effe)

Net order gegeven om mijn Spotify te verkopen rond de huidige prijs (gekocht tegen 133ish in augustus) en ik vermoed dat ik dat in OXY ga steken zodra de fondsen beschikbaar zijn. Zit niet meteen een eigen gedachtegang achter, maar lijkt me geen slechte plek om even te parkeren nu ik geen weet heb van een andere move.

Net order gegeven om mijn Spotify te verkopen rond de huidige prijs (gekocht tegen 133ish in augustus) en ik vermoed dat ik dat in OXY ga steken zodra de fondsen beschikbaar zijn. Zit niet meteen een eigen gedachtegang achter, maar lijkt me geen slechte plek om even te parkeren nu ik geen weet heb van een andere move.
XLE is een goede parkeerplaats.

Umicore juni '25 28€ strike opties aangekocht.

STG verkocht, ik geloof er nog in maar vind betere opportuniteiten en ik ben al 110% geinvesteerd.

Lap he, RTX en NOC steil naar boven door de situatie in Israël. Staan al weken op mijn kooplijst, en was aan het wachten op de afwikkeling van de Horizon en Activision overnamedossiers om in te kopen voor +- 4% van m’n port…

Lap he, RTX en NOC steil naar boven door de situatie in Israël. Staan al weken op mijn kooplijst, en was aan het wachten op de afwikkeling van de Horizon en Activision overnamedossiers om in te kopen voor +- 4% van m’n port…
Er komen nog genoeg opportuniteiten 😉.

Er komen nog genoeg opportuniteiten 😉.
Ik vrees ervoor. Die 2 namen waren reeds mooi gezakt de voorbije maanden. Met het nieuws uit Israël is het sentiment in de sector 180 graden gekeerd. Wellicht voor langere tijd…

Wat betreft de rest van de markt: ik hoop met je mee. De waarderingen staan niet goedkoop ( maar ook niet extreem duur), en de macro problemen stapelen zich op. Echter het verleden heeft al aangetoond dat dat geen garantie is voor een zware daling…

RTX +4%, zelfs maar +1.5% de laatste 5 dagen.. dat is niet stijl naar boven he

Terug
Bovenaan