Precies alsof iedereen in mijn kaarten kijkt: https://www.asiamarkets.com/oil-oil-crisis-sparked-by-israel-war-could-lead-to-stock-crash/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd.Dieprood is mogelijk voorzien voor volgende week
Kbc zal ook wel serieus rood openen met die speculatie van bankentaks door onze regeringKan me niet voorstellen dat we morgen groen openen, lijkt me toch serieus deze keer daar in het gezellige Midden-Oosten.
Ik moet nog mazout bestellen… precies beter niet te lang mee wachten als ik dit moet gelovenPrecies alsof iedereen in mijn kaarten kijkt: https://www.asiamarkets.com/oil-oil-crisis-sparked-by-israel-war-could-lead-to-stock-crash/
Kbc zal ook wel serieus rood openen met die speculatie van bankentaks door onze regering
En als ze geen geld geleend konden hebben was er nu geen kbc meerWaar eindigt dit met de bankentaks?
Steeds het “we hebben de banken geholpen”-riedeltje afspelen.
Kbc heeft geld geleend, maar alles vervroegd (met rente) afgelost.
Onze regering mag wel eens wet origineler worden.
Had je inderdaad al een aantal maanden geleden moeten doen…Ik moet nog mazout bestellen… precies beter niet te lang mee wachten als ik dit moet geloven
En als ze geen geld geleend konden hebben was er nu geen kbc meer
Wat het volk vraagt, zal het volk krijgen. Ook al is dat dwaasWaar eindigt dit met de bankentaks?
Steeds het “we hebben de banken geholpen”-riedeltje afspelen.
Kbc heeft geld geleend, maar alles vervroegd (met rente) afgelost.
Onze regering mag wel eens wet origineler worden.

Wanneer stopt dat dan, die permanente historisch verplichte dankbaarheid?En als ze geen geld geleend konden hebben was er nu geen kbc meer

Er is al meerdere weken sprake van een mogelijke bankentaks. Nu blijkt het (volgens de geruchten toch) over 150 miljoen te gaan. Wat is het aandeel van hierin? 20%? Hoogstens 25%? Komt overeen met minder dan 40 miljoen euro impact.Kbc zal ook wel serieus rood openen met die speculatie van bankentaks door onze regering
Idem. Een paar maanden geleden zo dom geweest om te wachten.Ik moet nog mazout bestellen… precies beter niet te lang mee wachten als ik dit moet geloven
Is de prijs voor mazout deze week niet sterk gedaald? We hebben natuurlijk wel het voordeel dat de brandstofprijzen hier in Belgie wat delay hebbe op de internationale markten.Idem. Een paar maanden geleden zo dom geweest om te wachten.
Is inderdaad gedaald, maar toen ik begon te "volgen" stond hij nog €0.15 lager. Soit, eens zien wat hij morgen gaat doen (is al te zien rond de middag) en dan bestellen.Is de prijs voor mazout deze week niet sterk gedaald? We hebben natuurlijk wel het voordeel dat de brandstofprijzen hier in Belgie wat delay hebbe op de internationale markten.