Oxy produceert ook veel gas/LNG.
En zo is de US weer eens de winnaar.
Ook in Guyana gaat Exxon het gas ontwikkelen voor LNG (bestemming Europa).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oxy produceert ook veel gas/LNG.
Klopt, en door Ozempic te nemen komt er minder door het mondje!
Trouwens akkoord dat de fout daar meestal en grotendeels bij de ouders ligt hoor.
Wat je soms allemaal niet ziet...
Maar daar draagt dat kind dan wel de gevolgen van voor de rest van zijn leven. (dik als kind is in 90% van de gevallen dik als volwassene)
Een paar artikels van de laatste maanden:
- Pedro Brugada (zowat bekendste cardioloog van België) zegt letterlijk "Ozempic is een revolutie, maak het betaalbaar".
- Karolien Van De Maele, coördinator van het multidisciplinair obesitasteam in UZA, zegt:
‘Je mag ze nog zo intensief begeleiden, bij jongeren met een zeer hoog BMI is het moeilijk om met sporten en diëten alleen voldoende resultaat te halen.'
- Obesitas-expert KU Leuven hoopt dat het RIZIV wakker geschud wordt ivm terugbetaling Ozempic.
BeyondGaming, niet gehinderd door enige kennis of ervaring terzake: "Belachelijk, een middel om zonder moeite uw initiële probleem op te lossen? Schande! Je moet afzien!! Waar is de wereld naartoe! "![]()
Er waren toen geen mensen toch? In welke zin was dat dan 'erg'?
"het klimaat" of "milieu" is niet iets dat gedaan wordt voor 'de bescherming van de natuur', want dat is een puur menselijk construct hé.
Het is voor mensen/de volgende generaties. (of toch wel deels onze generatie ook nog)
Après moi le déluge
Geen kinderen?

Mijn post was slecht verwoord, want ik wilde niet per se een lans breken voor terugbetaling.Terugbetaling is geen exacte wetenschap,
Ja dat is iedereen zijn recht, maar dat is natuurlijk wel een vrij egoïstische insteek.Ik zie mijn kinderen graag, maar de problemen van binnen 50 of 100 y, dat is aan hen om op te lossen.

Oh maar de genetics zijn uitstekend hoor.Maar goed, het is duidelijk dat we een verschillende opinie hebben mbt Ozempic. Ik wijt het aan het verschil in genetics mbt metabole activiteit![]()

Het zal uw kind maar zijn. Kwestie van budgettaire keuzes maken. Is die ontwikkelingskost zo extreem duur of brengt het niet genoeg geld op voor de farmaEn zo goed als elke nieuwe chemo of orphan disease drug is al lang niet meer financieel rendabel voor de gemeenschap. Het is een mysterie waarom we dat eigenlijk blijven betalen want het blaast de gezondheidszorg op en het brengt de basis gezondheidszorg in de problemen...

Mijn post was slecht verwoord, want ik wilde niet per se een lans breken voor terugbetaling.
Het ging er mij vooral om dat Ozempic ter bestrijding van obesitas niet dom/onnozel/taboe/gevaarlijk/... is.
Ja dat is iedereen zijn recht, maar dat is natuurlijk wel een vrij egoïstische insteek.
Dat kan, maar het blijft egoïstisch![]()
Hopelijk niet, nee.En binnen 30 jaar ben je zelf toch ook nog niet dood?![]()
Oh maar de genetics zijn uitstekend hoor.
Er is gewoon geen enkele genetica die 4000 kcal per dag gaat verbranden indien vraatmodus aanstaat![]()

Het zal uw kind maar zijn.
Kwestie van budgettaire keuzes maken. Is die ontwikkelingskost zo extreem duur of brengt het niet genoeg geld op voor de farma![]()
Dat draagt geen steentje bij...Ik draag mijn steentje bij. Ik denk dat ik qua CO2 footprint in de bottom percentiles zit.

GLP-1 receptoren...?Zou er iets genetisch zijn die vraatmodus aan of af kan zetten - waarschijnlijk wel. Ik zit zelf in de genetics business.
Ik denk dat ook, afgaande op wat ik overal zie. De 'nurture' component is kleiner dan velen veronderstellen.Ik steek alles altijd op genetics. Er is altijd wel ergens een genetics component die iets kan verklaren![]()
Waarom zegt dan iedereen die 'geslaagd' is in het leven dat ze er hard hebben moeten voor werken? Inclusief @cegeIk denk dat ook, afgaande op wat ik overal zie. De 'nurture' component is kleiner dan velen veronderstellen.
Je ziet het duidelijk in sport, in onderwijs, psychologie enzovoort als je erop let

Lijkt me inderdaad ongeveer hetzelfde gevoel van hongeronderdrukking te zijn. Met rilatine zou ik ook uren/dagen niet kunnen eten.Beetje zelfde dus als rilatine?
In de periodes dat ik dat neem, val ik ook af.
Ik ben niet slim maar desondanks verdien ik meer dan vele collega's en ik moet minder hard werkenCege zou niks bereikt hebben in zijn sector als zijn IQ 10-20 punten lager lag.
Als je je bevindt in een sector, een carriere, waar velen met dezelfde 'nature' sterktes samen komen, zal je nog steeds er hard voor moeten werken.

of een ander talent cruciaal voor jouw job, niet elke sector vereist een hoog IQ.PACB - 23,3% sinds jouw aankoopPacBio vrijdag gekocht aan 11.3 - 5% van PF
Illumina had ik een historische positie. Die is uitgebreid aan 168 - 5% van PF (als je GRAIL gewoon uit de boekhouding weg doet, is het wel heel goedkoop momenteel)

Nope. In de wetenschappelijke wereld. Meerderheid PhD in de exacte wetenschapen dus uw argumentatie klopt niet...Slimmer dan uw collega's alvastof een ander talent cruciaal voor jouw job, niet elke sector vereist een hoog IQ.
Je hoeft niet slim te zijn voor sales te doen maar andere vaardigheden zijn wel essentieel en als je die mist... good luck.
Precies veel $CPNG bulls hier tegenwoordig.Wat Coupang gekocht aan 17 vandaag

Wel eerlijk zijn, die aankoop dateert van een maand geleden en cege heeft hier duidelijk gezegd dat zijn horizon (minstens) twee jaar is. Aankopen bij dalende prijzen heeft zo zijn korte termijn "risico's". Er is ook werkelijk 0,0 nieuws over beide bedrijven sinds aankoop, wel een algemeen dalende markt en de biotech sector doet het nog wat minder goed momenteel. Allemaal weinigzeggend dus.PACB - 23,3% sinds jouw aankoop
Illumina -22,7% sinds jouw bijkopen
/Janus mode
![]()
In 1 maand -23% is al een prestatie op zichWel eerlijk zijn, die aankoop dateert van een maand geleden en cege heeft hier duidelijk gezegd dat zijn horizon (minstens) twee jaar is. Aankopen bij dalende prijzen heeft zo zijn korte termijn "risico's". Er is ook werkelijk 0,0 nieuws over beide bedrijven sinds aankoop, wel een algemeen dalende markt en de biotech sector doet het nog wat minder goed momenteel. Allemaal weinigzeggend dus.

I know, ik wou gewoon ook eens een Januske doenWel eerlijk zijn, die aankoop dateert van een maand geleden en cege heeft hier duidelijk gezegd dat zijn horizon (minstens) twee jaar is. Aankopen bij dalende prijzen heeft zo zijn korte termijn "risico's". Er is ook werkelijk 0,0 nieuws over beide bedrijven sinds aankoop, wel een algemeen dalende markt en de biotech sector doet het nog wat minder goed momenteel. Allemaal weinigzeggend dus.

Er is een reden voor, je deelt gewoon de informatie niet. Of je liegt... ik weet dat ik gelijk heb.Nope. In de wetenschappelijke wereld. Meerderheid PhD in de exacte wetenschapen dus uw argumentatie klopt niet...