Didymus
Well-known member
Die maken vliegtuigmotoren, de autodivisie is een dochteronderneming van BMW.Wat luxe auto's betreft, jammer dat ik de trekker niet overgehaald heb op RR, x3 al dit jaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die maken vliegtuigmotoren, de autodivisie is een dochteronderneming van BMW.Wat luxe auto's betreft, jammer dat ik de trekker niet overgehaald heb op RR, x3 al dit jaar.
Nog chance dat je de trekker niet overgehaald hebt, aangezien uw diepgravend onderzoek over het hoofd gezien had dat ze geen auto's makenWat luxe auto's betreft, jammer dat ik de trekker niet overgehaald heb op RR, x3 al dit jaar.

Haha idd. Nochtans wil ik gerust een x3 meemaken door iets fout aan te kopen hoor.
Herinner me nog zo destijds iets bekeken te hebben over een luxe automerk... verwissel ik dit nu met RR... porsche was het alvast niet want dat had ik wel gekocht en is op niets uitgedraaid.

Heb dat van schoonfamilie die bij Airbus werkt maanden geleden getipt gekregen, maar links laten liggen...Alsof dat niet overduidelijk was, Aston Martin is een klasse merk, die gaan op die manier niet adverteren.
Wat luxe auto's betreft, jammer dat ik de trekker niet overgehaald heb op RR, x3 al dit jaar.
Van body positivity, Brazilië, en Victoria's secret gesproken...Bring back doutzie en de braziliaanse wijvetjes pretty please.
Helaas zit daar soms weinig logica in.Olie blijft maar stijgen, hopelijk blijft het wat aanhouden zodat Oxy mee kan![]()
Opnieuw een waardevolle tip die ik zal volgenEn nu zit ik in een complete rabbithole van youtube compilatiefilmpjes bekijken van Adriana Lima.
Weg rest van de dinsdag.
Tot morgen jongens.
Nog wat bijgekocht @ $111,85Een kleine positie gestart in ELF @ $131
Inderdaad interessante thread op Corner of BerkshireFF, net doorgenomen.Op COB&F is een volledige thread hierrond. 1 persoon enorm overtuigd dat dit toekomst heeft, de rest probeert hem om andere gedachten te brengen. Interesting read... maar komt er idd op neer dat ze het merk naar de kloten gedaan hebben.

Alé, 8 uur later en we weten al wat meer wat de markt van Victoria's Secret denkt en wat de strategie van het management is.
....
Waarom zo ver OTM?Aankoop Call C 47 aan 0.33 expiration 17/11
Janus wil gewoon "research" kunnen doenInteressante analyse! Ook al zou ik sowieso niet in een redelijk random bedrijf gaan investeren, genoeg andere bedrijven met een duidelijker turnaround plan waar ik ook dan het risico niet zou nemen.

Het verklaart wel waarom zijn broek zo vaak afzakt. En dat allemaal om alle info eruit te sleuren.Janus wil gewoon "research" kunnen doen![]()