Kleine Beursfeiten

Ik dacht even Victoria's Secret in detail te bekijken aangezien dat aandeel gigantisch gezakt is de laatste tijd, en in de Ozempic-gedachte leek mij dat wel een kanshebber op serieus betere resultaten in het komende decennium.

* opent een paar annual reports en de laatste kwartaalpresentatie Q2 2023 *
* ziet pagina 1 *:

19730be985b7a3f00ba3517899d3355c

Victorias-Secret-Spring-2023-ad-campaing-001The-Impression-.png

* sluit de presentatie en stopt verdere research *

Aaaah, uw zorgvuldig opgebouwde brand van aspirerende sexyness efkes verneuken omdat er een jaartje wat 'body positivity' hypegezever in de maatschappij was.
Uitstekend gedaan!
En die ceo van mijn dikke kloten verdient dan nog 12 miljoen om een paar miljard dollar aan market cap weg te pissen met zoiets voor de hand liggend dom :rofl:

Wat is het volgende, Ferrari die een 67pk concurrent maakt voor de Fiat Panda?
Of Lamborghini die reclamespots maakt met een ongewassen boer Sjarel met klompen in de nieuwe Aventador, want "inclusiviteit"?

Laatst bewerkt:
Ik dacht even Victoria's Secret in detail te bekijken aangezien dat aandeel gigantisch gezakt is de laatste tijd, en in de Ozempic-gedachte leek mij dat wel een kanshebber op serieus betere resultaten in het komende decennium.

* ziet pagina 1 *:

Aaaah, uw zorgvuldig opgebouwde brand van aspirerende sexyness efkes verneuken omdat er een jaartje wat 'body positivity' hypegezever in de maatschappij was.
Uitstekend gedaan!
En die ceo van mijn dikke kloten verdient dan nog 12 miljoen om een paar miljard dollar aan market cap weg te pissen met zoiets voor de hand liggend dom :rofl:

Of Lamborghini die reclamespots maakt met een ongewassen boer Sjarel met klompen in de nieuwe Aventador, want "inclusiviteit"?

Vandevelde is uw vriend.

Ja, ik snap het ook niet. Als ik iets voor de madam wil kopen, ga ik ook een website met lekkere chicks af. Ook al weet ik dat ze er minder goed uit ziet.

Wat doet Victoria secret? Modellen gebruiken die 95% van de venten niet mooi vinden en ik twijfel of de vrouwen ze mooi vinden. Waarom?? Bring back doutzie en de braziliaanse wijvetjes pretty please.

Ja, ik snap het ook niet. Als ik iets voor de madam wil kopen, ga ik ook een website met lekkere chicks af. Ook al weet ik dat ze er minder goed uit ziet.
Ah, dit is zelfs al level 2 stuff.
Want idd mannen zijn ook klanten van Victoria's Secret om cadeau te kopen voor hun vrouw.

Je ziet van hier dat die een winkel/online gaan binnenstappen met een etalage vol dikke vrouwen.

Langs de andere kant bekeken, iemand ooit al reclame gezien van Armani onderbroeken featuring een mannelijk model met een harige bierpens?
Of Hugo Boss met een 1-benige BMI-30+ transseksuele truckchauffeur?

Daar geldt de body positivity en inclusiviteit niet?

* ziet pagina 1 *:

Uitstekend gedaan!

Op COB&F is een volledige thread hierrond. 1 persoon enorm overtuigd dat dit toekomst heeft, de rest probeert hem om andere gedachten te brengen. Interesting read... maar komt er idd op neer dat ze het merk naar de kloten gedaan hebben.

Ah, dit is zelfs al level 2 stuff.
Want idd mannen zijn ook klanten van Victoria's Secret om cadeau te kopen voor hun vrouw.

Je ziet van hier dat die een winkel/online gaan binnenstappen met een etalage vol dikke vrouwen.

Langs de andere kant bekeken, iemand ooit al reclame gezien van Armani onderbroeken met een harige pens mannelijk model?
Of Hugo Boss met een 1-benige BMI-30+ transseksuele truckchauffeur?

Daar geldt de body positivity en inclusiviteit niet?

Is die Victoria Secret doorwandel shop er nog in Brussels airport? Zou die giga wandfoto met lekkere chicks ook een potpourri geworden zijn van random body positivity. Dan laat ik me toch niet meer verleiden tot een 150 euro aankoop omdat ik de madam een week moeten missen heb op business trip ...

...

Straks breng je ze nog op ideeën van cross-selling te doen aan de klanten doelgroep van Lamborghini tractoren ;)

Alsof dat niet overduidelijk was, Aston Martin is een klasse merk, die gaan op die manier niet adverteren. :)

Wat luxe auto's betreft, jammer dat ik de trekker niet overgehaald heb op RR, x3 al dit jaar.

Terug
Bovenaan