Forzaracing
Active member
Is dat onbelast? En welke aankoopkosten zijn erbij?
Is er volume?Wat mis ik hier ?
ISIN: BE0312792642
BELGIUM(KINGDOM) 0% T-BILL 11/01/24 EUR0.01
Staat aan 97.13%
3% onbelast op 3 maanden ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat onbelast? En welke aankoopkosten zijn erbij?
Is er volume?Wat mis ik hier ?
ISIN: BE0312792642
BELGIUM(KINGDOM) 0% T-BILL 11/01/24 EUR0.01
Staat aan 97.13%
3% onbelast op 3 maanden ?
Is er volume?
Bij je broker/bank, bij die laatste vaak wel met hoge kosten.Waar/hoe kan je deze makkelijk aankopen?
Ziet er op Euronext toch wat raar uit, geen charts, last transaction etc.Volgens Bolero op vrijdag. Zal maandag eens checken of er iets in het order boek zit.

Ik dacht even Victoria's Secret in detail te bekijken aangezien dat aandeel gigantisch gezakt is de laatste tijd, en in de Ozempic-gedachte leek mij dat wel een kanshebber op serieus betere resultaten in het komende decennium.
* opent een paar annual reports en de laatste kwartaalpresentatie Q2 2023 *
* ziet pagina 1 *:
![]()
![]()
* sluit de presentatie en stopt verdere research *
Aaaah, uw zorgvuldig opgebouwde brand van aspirerende sexyness efkes verneuken omdat er een jaartje wat 'body positivity' hypegezever in de maatschappij was.
Uitstekend gedaan!
En die ceo van mijn dikke kloten verdient dan nog 12 miljoen om een paar miljard dollar aan market cap weg te pissen met zoiets voor de hand liggend dom
Wat is het volgende, Ferrari die een 67pk concurrent maakt voor de Fiat Panda?
Of Lamborghini die reclamespots maakt met een ongewassen boer Sjarel met klompen in de nieuwe Aventador, want "inclusiviteit"?
Ah, dit is zelfs al level 2 stuff.Ja, ik snap het ook niet. Als ik iets voor de madam wil kopen, ga ik ook een website met lekkere chicks af. Ook al weet ik dat ze er minder goed uit ziet.
Als ik mij niet vergis, is dat Vicki Hollub, de ceo.
Op COB&F is een volledige thread hierrond. 1 persoon enorm overtuigd dat dit toekomst heeft, de rest probeert hem om andere gedachten te brengen. Interesting read... maar komt er idd op neer dat ze het merk naar de kloten gedaan hebben.Ik dacht even Victoria's Secret in detail te bekijken aangezien dat aandeel gigantisch gezakt is de laatste tijd, en in de Ozempic-gedachte leek mij dat wel een kanshebber op serieus betere resultaten in het komende decennium.
* opent een paar annual reports en de laatste kwartaalpresentatie Q2 2023 *
* ziet pagina 1 *:
![]()
![]()
* sluit de presentatie en stopt verdere research *
Aaaah, uw zorgvuldig opgebouwde brand van aspirerende sexyness efkes verneuken omdat er een jaartje wat 'body positivity' hypegezever in de maatschappij was.
Uitstekend gedaan!
En die ceo van mijn dikke kloten verdient dan nog 12 miljoen om een paar miljard dollar aan market cap weg te pissen met zoiets voor de hand liggend dom
Of Lamborghini die reclamespots maakt met een ongewassen boer Sjarel met klompen in de nieuwe Aventador, want "inclusiviteit"?
Ah, dit is zelfs al level 2 stuff.
Want idd mannen zijn ook klanten van Victoria's Secret om cadeau te kopen voor hun vrouw.
Je ziet van hier dat die een winkel/online gaan binnenstappen met een etalage vol dikke vrouwen.
Langs de andere kant bekeken, iemand ooit al reclame gezien van Armani onderbroeken met een harige pens mannelijk model?
Of Hugo Boss met een 1-benige BMI-30+ transseksuele truckchauffeur?
Daar geldt de body positivity en inclusiviteit niet?
...

Er staat wel "pre-owed".@Noctilucus Aston Martin ook oké?
Deze zou ook niet meer mogen anno 2023, was reclame voor tweedehands Aston Martins.
![]()

Het kontje lijkt mij daarentegen levensecht, dus het is u volledig vergevenAh oké.
Goed opgemerkt.
![]()