Enj0i^
Active member
FCNCA 20%Wat ik eens zou willen weten: hoeveel % van jullie portefeuille was UBS eigenlijk?
En FCNCA?
En hoeveel % index etf?
UBS 30%
15% index etf
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FCNCA 20%Wat ik eens zou willen weten: hoeveel % van jullie portefeuille was UBS eigenlijk?
En FCNCA?
En hoeveel % index etf?
FCNCA was 70% (nu 0%)Wat ik eens zou willen weten: hoeveel % van jullie portefeuille was UBS eigenlijk?
En FCNCA?
En hoeveel % index etf?
UBS was ~15%Wat ik eens zou willen weten: hoeveel % van jullie portefeuille was UBS eigenlijk?
En FCNCA?
En hoeveel % index etf?

Wat ik eens zou willen weten: hoeveel % van jullie portefeuille was UBS eigenlijk?
En FCNCA?
En hoeveel % index etf?
Het bleef een tip van een voor mij nobele onbekende hier op het forum, dus voor een eerste keer niet veel durven inzettenDenk ongeveer 15% UBS. Geen FCNCA gevolgd omdat geen cash had en geen ETF in bezit.Wat ik eens zou willen weten: hoeveel % van jullie portefeuille was UBS eigenlijk?
En FCNCA?
En hoeveel % index etf?
Gisteren toch wat calls UBS 25 gekocht expiry 15 Sep
Breakeven 25.32
Ubs was 12%Wat ik eens zou willen weten: hoeveel % van jullie portefeuille was UBS eigenlijk?
En FCNCA?
En hoeveel % index etf?

-Ubs was 15%Wat ik eens zou willen weten: hoeveel % van jullie portefeuille was UBS eigenlijk?
En FCNCA?
En hoeveel % index etf?

Hopen mensen die veel moeite doen voor de 3 procent te halen met een staatsbonDe rest van mijn portefeuille is toch ook +15% gegaan op die tijd. Slechts de helft van UBS maar nu voel ik me toch iets minder slecht dat ik er geen 20% ingestoken heb, dat zou mijn gemiddelde toch maar van 15% naar 17-18% gebracht hebben![]()
Als de markt binnen 5 jaar 60 procent gezakt is en uw portefeuille maar 30 procent heb je de markt ook geklopt natuurlijk.De rest kon evengoed +40% zijn.
Maar ook -30%.
Maar dat ging weinig veranderd hebben aan oxy, fcnca, of ubs die uiteindelijk naar intrinsieke waarde evolueren.
Wat de markt ondertussen doet op korte termijn, nobody knows.
Maar dat is niet wat telt op lange termijn als je de markt wil kloppen.
Klopt, dat zou grote outperformance zijn.Als de markt binnen 5 jaar 60 procent gezakt is en uw portefeuille maar 30 procent heb je de markt ook geklopt natuurlijk.
Daar gaat mijn rationaliseren of relativerenHopen mensen die veel moeite doen voor de 3 procent te halen met een staatsbon

Moet wel nog verkopen, ik twijfel om te wachten tot de markt in U.S. open gaat, kan hier nog een duwtje geven.