Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin al wat hoogtevrees te krijgen, opties staan hier op +250%...UBS blijft rustig verder doen, de 25$ is al bijna gehaald
Mij hoor je niet klagen. Alhoewel. 60 shares verkocht van GAK 220 aan 319-320 vlak voor de nieuwe bull run. Doet wel pijn, +10K winst mislopen.
Deel van winst in renovatie gestoken.
Edit: Het pikt nog harder. Even mijn handelsgeschiedenis bekeken.
GAK van $237,23 voor 85,08 aandelen. Aan $500 geeft dit $22.346,47in mei verkocht voor $6.206,63 winst. Dus $16.139,84 misgelopen.
Uw aandelen die je verkocht hebt blijven opvolgen is een prima recept om ongelukkig te worden, eventueel wel op een watchlist laten staan, maar gaan uitrekenen hoeveel winst je bent mislopen is toch wel het betere SM-werkDeel van winst in renovatie gestoken.
Edit: Het pikt nog harder. Even mijn handelsgeschiedenis bekeken.
GAK van $237,23 voor 85,08 aandelen. Aan $500 geeft dit $22.346,47in mei verkocht voor $6.206,63 winst. Dus $16.139,84 misgelopen.

Net zoals uitrekenen hoeveel je bent mislopen door x of y niet te kopen. Een succesrecept om in de toekomst tegen de lamp te gaan lopen.Uw aandelen die je verkocht hebt blijven opvolgen is een prima recept om ongelukkig te worden, eventueel wel op een watchlist laten staan, maar gaan uitrekenen hoeveel winst je bent mislopen is toch wel het betere SM-werk![]()
Net zoals uitrekenen hoeveel je bent mislopen door x of y niet te kopen. Een succesrecept om in de toekomst tegen de lamp te gaan lopen.
Of bijhouden hoeveel winst je had kunnen hebben als je a of b gekocht zou hebben

Eigenlijk zou een handelsgeschiedenis niet mogen bestaan - ge wordt er nooit gelukkig van, want optimale beslissingen zijn altijd in de minderheid
Maar eigenlijk is dat wel goed op zo een goede maatstaf te gebruiken.inderdaad, jaarlijks rendement vergelijken met nasdaq, s&p, eurostoxx, of andere indexen is een goede spiegel om te zien om je goed bezig bent of beter in die index kan beleggen.Ahja die oefening doe ik jaarlijks door mezelf met Berkshire te meten.Maar eigenlijk is dat wel goed op zo een goede maatstaf te gebruiken.
Het is juist door handelsgeschiedenis/benchmarken dat mensen hun oogkleppen afvallen en ze kunnen leren uit hun fouten.
Je moet niet naar perfectie en optimaliteit streven maar naar een rendement hoger dan de best presterende index.
zal u op lange termijn alleen maar slecht doen (door te willen compenseren en meer risico te nemen).