Voor 15% als 'bescheiden return' ben ik bereid mijn huis te verkopen.Als iemand me 10% jaarlijks rendement kan garanderen voor de komende 25 jaar dan wil ik hem of haar gerust alles boven die 10% geven als management fee. Ik hoor het graag!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 15% als 'bescheiden return' ben ik bereid mijn huis te verkopen.Als iemand me 10% jaarlijks rendement kan garanderen voor de komende 25 jaar dan wil ik hem of haar gerust alles boven die 10% geven als management fee. Ik hoor het graag!

Heel die laadpalen business is nog in volle ontwikkeling. Daarnaast is er ook binnenkort nieuwe batterijtechnologie op komst, als ik CATL & Toyota mag geloven. Dan moeten die bedrijven mogelijks hun businessplan waarschijnlijk herbekijken. Is nog te vroeg dag volgens mij om daar een winnaar te vinden.allé, na Just Eat en Adyen nu het 3e Hollandse groei aandeel dat serieus klappen krijgt, Alfen -10% op cijfers nadat het al serieus afgestraft was in de maanden voordien... toch ook -50% sinds top en niet echt beterschap in zicht lijkt me.
Wat zou wel goed aandeel zijn om in te spelen op laadpalen-boom die er zou moeten komen in toekomst... Schneider-electric?
Concurrentie zal zwaar zijn en marges bijgevolg ook. Waarom zou een bedrijf uit een lageloonland zo'n paal niet kunnen maken op middellange termijn?
Dat zijn ook de berichten die ik opvang van mensen uit de sector. De concurrentie is moordend.
Heel die laadpalen business is nog in volle ontwikkeling.
En dan nog... blijft enkel en alleen een laadpaal hé. Concurrentie zal zwaar zijn en marges bijgevolg ook. Waarom zou een bedrijf uit een lageloonland zo'n paal niet kunnen maken op middellange termijn?
Dat zijn ook de berichten die ik opvang van mensen uit de sector. De concurrentie is moordend.
Dit was toch 1 van jouw posities?Alfen hun H1 schreeuwt commodificatie van hun grootste segment.
Daar gaan ze niets aan kunnen doen.
Was, ja.Dus je zegt dat nieuwe technologieen in een sector in volle verandering waar je de winnaars niet op voorhand kan identificeren, en die gehyped werden, meestal geen goede investeringen zijn?
Broek begint te kriebelen om af te zakken van verbazing
Dit was toch 1 van jouw posities?
Ik snap wel niet waarom je wat sarcastisch moet gaan doen tegenover mensen die gewoon hetzelfde zeggen als u.Dus je zegt dat nieuwe technologieen in een sector in volle verandering waar je de winnaars niet op voorhand kan identificeren, en die gehyped werden, meestal geen goede investeringen zijn?
Broek begint te kriebelen om af te zakken van verbazing![]()
Is totaal niet sarcastisch naar hem toe, wel naar de algemene tendens die heerste in 2020-2021 en in de beursblaadjes of fora aangeprezen werd.Ik snap wel niet waarom je wat sarcastisch moet gaan doen tegenover mensen die gewoon hetzelfde zeggen als u.
Ach, op die manier. Dan snap ik wel waarvan het komt.Is totaal niet sarcastisch naar hem toe, wel naar de algemene tendens die heerste in 2020-2021 en in de beursblaadjes of fora aangeprezen werd.
Ik vergelijk het met een Cisco eind jaren 90 toen er een ware rush was op alle netwerk en internet gerelateerde hardware. Tijdelijke boom die niet kan blijven duren, zeker omdat er weinig recurrent aan is. De stijging kan nog even doorgaan maar een serieuze bust zal volgens mij volgen.NVDA kwartaalcijfers vanavond. Blijft de AI hype overeind of is het na een YTD koersstijging van +218% terug naar de realiteit?
Noteert momenteel met een market cap van bijna $1,2 biljoen als zesde meest waardevol bedrijf![]()
Geen kleine beat ook.Ola NVIDIA beat I guess…