Kleine Beursfeiten

Misschien offtopic omdat het hier het beurstopic is, maar pilletjes zijn toch een gemakkelijke oplossing voor mensen die te lui zijn om iets aan hun levensstijl te doen.
Klopt als een bus: letterlijk een gemakkelijke oplossing om overgewicht kwijt te raken, en zo gezonder te worden.

Maatschappelijke gamechanger dus.

Goh, heb toch nog geen Russisch vogeltje in mijn oren horen fluiten.
Zonder dat je het beseft blijkbaar wel, want het is desinformatie.
Verder ging het over insider trading en lijkt het me wel gewoon gepast voor hier.
Neen want desinformatie.

Een aantal maanden geleden waren er hier een paar die dezelfde grapjes maakten, en als toen gevraagd werd om 1 (ÉÉN) concreet voorbeeld te geven, lukte dat niet, ook niet na meerdere pogingen.

Laatst bewerkt:
Novo Nordisk ondertussen wel x3 op 2 jaar tijd of x4 op 3 jaar tijd...
Nog marge denken jullie?
Via hype kan alles nog veel meer stijgen dan je altijd initieel zou denken.

Zie onder andere:
- Cannabis stocks 2019
- SaaS stocks 2020-2021
- 3d printing stocks mid 2010s
- AI (semiconductor) stocks 2023
- Plant-based food stocks 2019
- ...

Bijna ieder jaar is er wel een of ander subsegment dat irrationeel blijft stijgen.
Maar dan zit je wel met een bubbel waar timing van de piek quasi onmogelijk is.

Het track record van haar man is toch wel op zijn minst enorm merkwaardig te noemen.
Dat is het niet: https://www.beyondgaming.be/threads/de-beurs.459/post-854778
Maar hey, ik ga nu geen hele analyse doen. Het was een luchtig grapje en daar blijft het dan ook bij.
Maar het is geen luchtig grapje, want je zegt net dat je er geloof aan hecht, dus de GOP en russische trollfabrieken slagen in hun missie.

Bovendien wordt het zo verder verspreid, gratis.
Vandaar dat ik er telkens op reageer.

Dat is het niet: https://www.beyondgaming.be/threads/de-beurs.459/post-854778

Maar het is geen luchtig grapje, want je zegt net dat je er geloof aan hecht, dus de GOP en russische trollfabrieken slagen in hun missie.

Bovendien wordt het zo verder verspreid, gratis.
Vandaar dat ik er telkens op reageer.
Heb de tread gelezen. Ga zeker eens in meer detail zoeken naar concrete bewijzen voor mezelf. Er zal altijd een level van argwaan blijven naar mensen in dergelijke posities, maar bij deze moet ik wel mijn ongelijk herkennen dat er niet meteen bewijs te rapen valt.

Janus gelooft ook in God omdat er geen bewijs is dat die niet bestaat.

Naart schijnt zelf ook in kabouters.

Ma soit afgezaagde discussie

Laatst bewerkt:
Wat is eigenlijk iedereen hier zijn beursdoel 🤔

Geen groot doel op zich maar wel:

- het gevoel toch wat rendement uit kapitaal te halen
- rust en stabiliteit tgv buffer en groei vermogen
- de afwezigheid van financiële beperkingen, binnen de grenzen van het normale uiteraard

In tegenstelling tot velen geen specifiek doel om vroeger te stoppen met werken of de meisjes van plezier te bezoeken - omdat Ik vrees dat geen beiden me meer voldoening, waardering of plezier zullen geven. Dat kan mss wijzigen in de toekomst - en dan kan het leuk zijn te weten dat de mogelijkheid er is.

Janus gelooft ook in God omdat er geen bewijs is dat die niet bestaat.
Integendeel.

Als jij zegt dat god bestaat, moet jij dat bewijzen en is het niet aan mij om de afwezigheid te bewijzen.

Exact zoals met insider trading.
Als jij een specifiek iemand daarvan beschuldigt, moet jij bewijs leveren.

Ma soit afgezaagde discussie
Klopt, na meerdere keren aandringen kon je nog altijd geen enkel voorbeeld geven behalve 'zoek eens op google'.
Waarna je verdwijnt, om dat een paar maanden later gewoon dezelfde zever rond te strooien.

Kortom, een beetje het niveau van uw beursanalyses en trolling.

Begin jij dan eens met te bewijzen
Goalpost moving.
Jij moet insider trading bewijzen.

die geruchten
Ah, het zijn al maar 'geruchten' van insider trading.

Toon dan eens die geruchten?
Heb je ergens een artikel?
Want je hebt nog steeds zelfs geen gerucht getoond hier.

Alles keert telkens terug op het feit dat haar man nvidia verkocht ten tijde van de chips act.
En dat is al ontkracht. (Hij laat daar trouwens 100% rendement liggen, serieuze insider :laugh: )

Dus ik ben benieuwd naar uw voorbeeld?

Laatst bewerkt:
Ik zal het anders proberen uit te leggen in een laatste post:

Als de politie niet kan bewijzen dat persoon A persoon B heeft vermoord, is de conclusie dan dat persoon A het niet gedaan heeft?

😉

Ik zal het anders proberen uit te leggen in een laatste post:

Als de politie niet kan bewijzen dat persoon A persoon B heeft vermoord, is de conclusie dan dat persoon A het niet gedaan heeft?

😉
Ik zal het anders uitleggen:

Jij bent een pedofiel.

En dat niemand van de mods mij nu probeert te bannen, want ze kunnen het tegendeel niet bewijzen. (volgens lulplayer).

Ik hoop eigenlijk dat dit allemaal een trolling poging is om mij wat mee te krijgen, want met dergelijke rationaliteit raad ik jou ten stelligste aan om te dca'en in iwda.

Ik krijg vaccin flashbacks.

Men kan het draaien of keren hoe men wilt en zeldzame bijwerkingen gaan proberen opwerpen etc., maar dit wordt het geneesmiddel van de eeuw hoor.

Met grote implicaties voor sociale zekerheid, cultuur, gedrag, kortom maatschappij in zijn geheel.
Novo Nordisk all the way dan in uw overtuiging?

Terug
Bovenaan