Forzaracing
Active member
10%.
Kan je misschien inhoudelijk reageren?
Positie aangekocht uit cash pot of iets anders van de hand gedaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10%.
Kan je misschien inhoudelijk reageren?
Gaat het niet gewoon terug naar 5 als de deal niet door gaat?Iemand die de Sigilon Therapeutics arbitrage riskeert?
Potentiele 5-bagger als het goed loopt, weinig (?) verlies als het mis loopt.

Under the terms of the definitive agreement, Lillywill commence a tender offer to acquire all outstanding shares of Sigilon for a purchase price of $14.92 per share in cash (an aggregate of approximately $34.6 million) payable at closing, plus one non-tradeable contingent value right ("CVR") per share that entitles the holder to receive up to an additional $111.64 per share in cash, for a total potential consideration of up to $126.56 per share in cash without interest (an aggregate of up to approximately $309.6 millionexcluding shares held by Lilly).Gaat het niet gewoon terug naar 5 als de deal niet door gaat?
Ik snap wel niet wat LLY nu eigenlijk gaat betalen per share, +/- 14 maar dan ook nog eens 111? Te ingewikkeld voor mij![]()
Maar kan dan in principe ook ingegeven worden om te recuperen als het onder de 800 euro is?Het is een gokje op het succes van dat product.
Ja ik vrees dat dit voor ons als een speciaal dividend gezien wordt en dus aan 30% belast.

Juist klopt, het grootste deel is hier praktisch 'dividend', dus heel snel boven die 800 euro moest het lukken.Krijg je onder de 800€ dividend de belasting terug? Interesting.
Ja maar in dit geval moet het dan dus bij een kleine belegging blijven hé![]()

Een goeie maat van mij is PT. Hij zoekt bewust een beetje de hogere klasse (zelfstandigen) op omdat die dat allemaal kunnen inbrengen in hun zaak. Blijkbaar wordt er nog veel netwerking gedaan tijdens en na het sporten. Sport op het bedrijf zelf is ook iets wat meer in aan het komen is.Het zijn natuurlijk wel stuk voor stuk brolmerken die ze in portefeuille hebben. Misschien zijn hun elektrische wagens betrouwbaarder, geen idee.
Over BFIT: min of meer offtopic maar er is weldegelijk nog een markt voor zelfstandige fitnesshouders. BFIT trekt veel irritant 'gespuis' aan, waardoor er een markt is voor mensen die graag wat meer betalen om te kunnen fitnessen zonder dat irritant volk en eventueel met begeleiding.
Een keten dat hierop inspeelt is er nog niet dus voorlopig vullen zelfstandigen dat gat.
Ik heb het ook bekeken, er zijn te veel merken met slechte reputatie aan verbonden en het is nog steeds onzeker of ze winstgevende en betrouwbare EVs gaan produceren. Een goed deel van die Franse wagens en relatief veel wagens waar een Franse motor in gaat hebben de afgelopen jaren weer betrouwbaarheidsproblemen gehad. Die 1.2 motor van peugeot bijvoorbeeld is een katastrofe. En iets zoals een Fiat heeft nooit een betrouwbaar imago gehad, enkel goedkoop. Je ziet ze wel nog vaak rijden natuurlijk.Waarom zijn ze dan zo goedkoop? Wat speelt hen parten? Ik ken de merken die ze hebben een beetje en Alfa bv lijkt altijd op sterven na dood te zijn.
Krijg je onder de 800€ dividend de belasting terug? Interesting.
Ja maar in dit geval moet het dan dus bij een kleine belegging blijven hé![]()
Hier mijn Alphabets verkocht, zal misschien nog verder stijgen maar het leek mij een goed moment om te cashen27/02 wat GOOGL gekocht. Ze waren stevig gezakt na hun AI fiasco dus leek met een goed moment.
Gemiddelde aankoop 90.52USD, kijk net en zie 132.76USD. 46% groei op 5 maanden, I'll take it!
ASML ook rond die periode gekocht en daar toch ook 11%. Het kan slechter natuurlijk.