Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Expected value 0 is uw mening, maar daar denken beleggers en enkele beoordelingen op SeekingAlpha anders over.Waarom zou je dat in godsnaam doen als je weet dat de equity in principe 0 is en net gelekt is dat ze zich willen verkopen omdat het anders miserie is?
Dat is speculeren met negatieve expected value.
Zelfs als het goed uitdraait is het... niet superslim.

All stock deal blijkbaar, dat is redelijk stom van Bank of California, want zo diluten ze de winst die ze kunnen maken op de overgenomen leningen, en betalen ze een miljard voor equity die nul was.Expected value 0 is uw mening, maar daar denken beleggers en enkele beoordelingen op SeekingAlpha anders over.
Nog steeds een "gerucht" dat ze willen verkopen, en stel dat het klopt, wij kennen de voorwaarden niet, dus moeilijk om hierover al iets te zeggen.

Wat vinden jullie van Microsoft aandeel?
Ik ben geen beurs-expert maar lijkt me wel een sterk bedrijf dat de komende jaren nog relevant blijft en zal groeien.

Hoezo? Je verkoopt altijd aan iemand anders. Als het aanbod ineens veel groter is dan de vraag, dan stort de koers in, maar bij liquide aandelen zullen er altijd kopers (desnoods de market makers) zijn.
Akkoord.
Hoewel we voor veel fossiele brandstof gebruik momenteel nog onvoldoende alternatieven hebben.
(Luchttransport? Vrachtvervoer land/water? Plastics/meststoffen? Electriciteitsproductie/batterijopslag? ...)
Heb je een concreet voorbeeld?
Op dit moment is het nog niet zo impactvol. Maar verplichte EU-wetgeving zit eraan te komen. Europa wil ook voortrekker zijn op sustainability/ESG. Binnenkort zullen grote bedrijven verplicht worden om te rapporteren over ESG. En zal dat ook meer en meer meespelen bij de waardering van een bedrijf.ESG is een belachelijke farce en is enkel een verdienmodel voor de consultantjes.
Bron: ben er recgtstreeks betrokken in multinational
Op dit moment is het nog niet zo impactvol. Maar verplichte EU-wetgeving zit eraan te komen. Europa wil ook voortrekker zijn op sustainability/ESG. Binnenkort zullen grote bedrijven verplicht worden om te rapporteren over ESG. En zal dat ook meer en meer meespelen bij de waardering van een bedrijf.
MSFT is al jaren een topper sinds Azure in the picture kwam. Nu valt het te bezien of de AI hype via OpenAI effectief tot meer revenue zal leiden.Wat vinden jullie van Microsoft aandeel?
Ik ben geen beurs-expert maar lijkt me wel een sterk bedrijf dat de komende jaren nog relevant blijft en zal groeien.
Wat is de reden? Veronderstel een goedkeuring van een bepaalde instantie? Kan zelf niks vinden, maar heb nu ook niet langer dan 10 minuten gezocht.SIMO +70%, MXL -30%. Niet exact zoals verwacht maar al bij al op de totale trade +/-20% winst op enkele weken, niet slecht.
LVMH … wat een beest, altijd te duur … altijd al ongelijk, net als Ferrari