Iconz
Active member
Nieuws van Argen-X:
KBC ziet nog veel opwaarts potentieel.
Uiteraard, want dan kunnen ze meer verkopen..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuws van Argen-X:

Nieuws van Argen-X:
Appelen en peren niet vergelijken. Xbox & PS zijn concurrenten, switch heeft een ander doelpubliek en veel meer brand loyalty.switch opvolger komt er aan in q1 2025. er zijn al development kits rond aan het gaan. Volgens geruchten wel maar een 2 Tflop console. wat een flop.
asus rog ally heeft er bijvoorbeeld 8 en een ps5 10.
tov een ps4 was een switch een halve ps4 en tov ps5 zal het 1/5 van een ps5 worden... Jammer.
uiteraard, maar 90% Van de game releases zijn third party. en als die niet draaien op een broodrooster ga je een heel magere third party libary hebben op de switch wat zich zal (deels) zal uiten in verkoopcijfers. Zie wat een ramp de wii u was omdat het ook een underpowered piece of shit was waar niets naar geport kon wordenAppelen en peren niet vergelijken. Xbox & PS zijn concurrenten, switch heeft een ander doelpubliek en veel meer brand loyalty.
. De first party games op de wii-u waren nochtans allemaal parels en allemaal naar de switch geport.
Klopt, met jouw aankoop van speculatieve biotechaandelen (van iemand anders die deze verkocht), heb jij persoonlijk je steentje bijgedragen tot een betere wereld!Wat een geweldig bedrijf. Dat management en die CEO stralen gewoon vertrouwen uit met hun perfect parcours. Dit is hét symbool van de sterke biotech in dit land (edit: en bij uitbreiding in EUROPA) en het potentieel ervan. Knap.
En ze genezen mensen. Laat anderen maar lullen over olie.
Klopt, met jouw aankoop van speculatieve biotechaandelen (van iemand anders die deze verkocht), heb jij persoonlijk je steentje bijgedragen tot een betere wereld!

ArgenX is nog altijd verlieslatend dus de kans is groot dat ze nog altijd geld ophalen via aandelenemissie of dat ze hun personeel met aandelen financieren. Dusja iedereen die aan de koopkant staat en de prijs van het aandeel positief beïnvloedt heeft indd zijn steentje bijgedragen.![]()
Klopt, met jouw aankoop van speculatieve biotechaandelen (van iemand anders die deze verkocht), heb jij persoonlijk je steentje bijgedragen tot een betere wereld!
Kom kom kom mac-bc.
Er is 0,0 bijdrage van de aandeelhouder. Tenzij je een of ander fancy financial accelerator I gedachten hebt?
Leg me in 2 blz uit hoe de tech van argenx werkt en waarom die anders is dan small molecule, biologicals en de nanobodies van ablynx. Indien dat op wat trekt, kunnen we verder klappen.
Ik werk zelf voor een tech bedrijf. 99.9xxx% van de aandeelhouders heeft no fucking clue at all. Ik zag deze middag, again, een "analyse" verschijnen op SeekingAlpha. De naam van het bedrijf was juist en de 52d high en low. Voor de rest was het rumble mumble. Over de divisie waar ik werk, was de analyse een mengeling van factuele nonsens, wetenschappelijke nonsens en een vorm van textuele humor.
Je kunt een juist ticketje gekocht hebben en een goede rit gemaakt hebben, maar je hebt niks bijgedragen aan een betere wereld.
Als je wil wil bijdragen, ga er dan werken. Last time I checked, a gazillion vacatures.
We hebben die discussie 2 jaar geleden al gehad, waarna je gewoon verdween toen je volledig vast zat.Heb je nog steeds zoveel moeite met ethiek, Janus? Nog steeds zo verknocht aan alles wat de wereld ruïneert omdat je denkt dat je er persoonlijk meer voordeel mee kan doen?
Als jouw omgeving dat zogezegd weet, waarom zijn er dan quasi geen insider aankopen bij argenx, enkel grote verkopen?Maar mensen in mijn omgeving die ik 100% vertrouw en die 100% de technologie snappen, leggen mij geregeld de stand van zaken uit (en doen dat desgevallend nog steeds). Ik kan dus wel zeggen dat ik geïnformeerd ben ingestapt. Je hoeft niet altijd alles zelf te snappen, zolang je maar goed omringd bent met de juiste mensen.
We hebben die discussie 2 jaar geleden al gehad, waarna je gewoon verdween toen je volledig vast zat.
Geen 2 keer hoor.
Je mening over wapenfabrikanten had je al bijgesteld.
Die over de huidige en op korte termijn onvervangbare essentiële energie/landbouw/kunststoffen/transport leveranciers volgt nog, met voortschrijdend inzicht.
Als jouw omgeving dat zogezegd weet, waarom zijn er dan quasi geen insider aankopen bij argenx, enkel grote verkopen?
Dat van die wapenfabrikanten kwam pas een paar maanden geleden aan bod, bijna 2 jaar na de discussie.Als ik "gewoon verdwenen" was, hoe heb ik dan mijn mening bijgesteld? Heb ik dat telepathisch aan jou laten weten dan?
Ik doe dat helemaal niet.Je zou denken dat het geapprecieerd wordt wanneer iemand zijn fouten rechtzet (een zeldzame gebeurtenis hier). Maar neen, jij kiest ervoor om te profiteren van iemand die zich kwetsbaar opstelt en na te trappen met "Je gaf de vorige keer zelf toe dat je fout was dus voor dat ander zul je vast ook wel weer fout zijn!". Laf.
Ik zeg niet dat jij insider was.Goed geïnformeerd zijn over het potentieel van een bepaalde technologie (mijn stelling) is uiteraard niet gelijk aan insider information. Uiteraard wist ik nooit op voorhand de resultaten van bepaalde studies, anders was ik miljonair geweest.
Maar je kunt wel genoeg weten om een beredeneerde instap te doen.
Ze zullen idd iets moeten doen, al zal ik toch een switch verkiezen over de steam deck als Nintendo aandeelhouder.
Nu goed de console sales zijn het meer cyclische stuk van Nintendo. Ik kijk uit naar het verder unlocken van de IP via media zoals recent met de Mario film en de toekomstige Zelda film.