Q2 resultaten en resulterende free cash flow van Solana en Cardano zijn blijkbaar ook zeer goed, beiden +20%.
Gelukkig heb ik genoeg ballen gehad om in crypto te beleggen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Q2 resultaten en resulterende free cash flow van Solana en Cardano zijn blijkbaar ook zeer goed, beiden +20%.

Uiteraard.Gelukkig heb ik genoeg ballen gehad om in crypto te beleggen![]()
Ik heb het graag zo.Je kan toch ipv 20 posities van 5%, 5 posities van 20% nemen met uw beste ideeën?
Tenzij je 20 gelijkaardig ondergewaardeerde bedrijven hebt, wat redelijk straf en ongeloofwaardig lijkt in deze markt![]()
Lage $100 zou intereessant zijn.En is Enphase nu goed geprijsd?
Of beter gezegd wat is je maximumprijs?
Geef toe, het is gewoon het ideale aandeel. Momenten genoeg om in te stappen.Ja Lulplayer, kans laten liggen man. Naar goede gewoonte daalt Oxy vandaag weer vlotter dan Mohoric in de Tour de France.

Herkenbaar. Eigenlijk moet je gewoon de knop omdraaien en toch kopen als je ervan overtuigd bent dat er nog groeimarge in zit maar dan zegt die stem in je hoofd weer "wat als"BRK positie wat verkleint (nog steeds mijn grootste positie) en FFH wat verhoogt.
Daarnaast mij ook ingekocht in de SIMO/MXL M&A.
Hou nog wat cash opzij voor eind van de zomer, typisch doet Japan het minder goed in de zomer, hopelijk kan ik nintendo of fuji corp nog wat cheaper bijkopen.
Eigenlijk raar maar ik blijf het moeilijk hebben om bij te kopen in een positie dat het goed doet. Zowel JOE als Nintendo zijn consistent de thesis aan het waarmaken en toch krijg ik het niet over mijn hart om bij te kopen omdat ze dit jaar al respectievelijk +30% & +21% staan.
Nintendo is nog altijd goedkoop en de cijfers van de nieuwe Zelda zitten er nog niet in.![]()
Waarom is het goedkoop? Oprechte vraag.
Enige hardware die men heeft is serieus verouderd en blijkbaar nog geen plannen voor iets nieuw en de franchises zijn toch ook beperkt en al jaren dezelfde (is op dat gebied nog erger dan Disney)

switch opvolger komt er aan in q1 2025. er zijn al development kits rond aan het gaan. Volgens geruchten wel maar een 2 Tflop console. wat een flop.Waarom is het goedkoop? Oprechte vraag.
Enige hardware die men heeft is serieus verouderd en blijkbaar nog geen plannen voor iets nieuw en de franchises zijn toch ook beperkt en al jaren dezelfde (is op dat gebied nog erger dan Disney)
Opnieuw een reminder om weg te blijven van zogenaamde goede huisvader aandelen op de Belgische beursJe zal maar een aandeelhouder zijn....
De Radial farce was niet genoeg....
Kleine bump.Iemand die weet of je bij Lynx voorbeurs kan traden op Euronext BRU?
Na 25 jaar van 0 waardecreatie voor de aandeelhouder, en een gemiddeld veel duurdere prijs voor consumenteninternet dan in de buurlanden, dacht de latent werkloze beunhaas ceo van Proximus 'laat ik eens een Indiaas communicatiebedrijf op de beurs van Mumbai kopen voor 640 miljoen euroots!'.
Dat is 50% jullie overheidsgeld hé.
Herinvoering van pek en veren aub.

Latent werkloze ceo die zich verveelt.Waarom zelfs?

BRK positie wat verkleint (nog steeds mijn grootste positie) en FFH wat verhoogt.
Daarnaast mij ook ingekocht in de SIMO/MXL M&A.
Hou nog wat cash opzij voor eind van de zomer, typisch doet Japan het minder goed in de zomer, hopelijk kan ik nintendo of fuji corp nog wat cheaper bijkopen.
Eigenlijk raar maar ik blijf het moeilijk hebben om bij te kopen in een positie dat het goed doet. Zowel JOE als Nintendo zijn consistent de thesis aan het waarmaken en toch krijg ik het niet over mijn hart om bij te kopen omdat ze dit jaar al respectievelijk +30% & +21% staan.