Spooky
Well-known member
Hier ook ATH vandaagOla groene dagnog 1,5k stijgen en weer.een ath

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook ATH vandaagOla groene dagnog 1,5k stijgen en weer.een ath

Maar ik nietHier ook ATH vandaag![]()

Maar ik niet![]()

Core aan 5.3%. Komaan Jerome, pers er nog een laatste hike uit!Inflation rose at a 4% annual rate in May, the lowest in 2 years.
Ondanks dat het streefdoel van de fed 2% is, is de historische gemiddelde inflatie 3,8%.
We zijn er dus bijna.![]()

Je bent het kleine detail vergeten vermelden dat toen... de grootste pandemie sinds 1918 begonVorige keer was het einde een bitchfight tussen Rusland en SA en eindigde dat met tijdelijk negatieve olieprijzen.![]()

Shit, sell everything, rampspoed incoming!!de nieuwe bull markt is officieel begonnen!
Onrust zaaien? Ik vind dat er ongelooflijk veel optimisme in de koersen zit… niet geheel onlogisch die ath dusSpooky verdient toch wel dikke karma.
Eerst onrust komen zaaien en daarna afkomen met een ath.
Een traktatie kan het natuurlijk ook goed maken.
Ik ook niet
Edit: zelf Colruyt komt met goed nieuws, de nieuwe bull markt is officieel begonnen!
Al kan ik mij moeilijk voorstellen dat Microsoft er zich zomaar bij zou neerleggen dat ze enkele miljarden schadevergoeding aan ATVI moeten betalen indien de rechtbank de deal torpedeert.
Je bedoelt voor opportuniteiten zorgenEl Nino kan roet in het eten gooien jongens!
Ja was daar toch mee begonnen. Met ATVI aan te raden vanwege Microsoft deal.Precies vrij veel US antitrust wetgeving experts op het forum!

Risk/reward...Precies vrij veel US antitrust wetgeving experts op het forum!
Nooit aangeraden, en zoals gewoonlijk heb je mbt ATVI slechts de helft van de posts gelezen.Ja was daar toch mee begonnen. Met ATVI aan te raden vanwege Microsoft deal.![]()

Heb dit eens bekeken.Wat denk jij van Vintage Wine Estates? Kwam dat gisteren tegen op cob&f.
Totaal ander verhaal, beurswaarde van 60m, is een pak meer waard bij liquidatie... maar als die liquidatie er niet komt dan kan haal je die waarde er niet uit. Momenteel ook stevig verlieslatend het voorbije jaar... is dan ook op 1 jaar 90% van zijn beurswaarde kwijt.
De board is wel aan het inkopen maar dat zijn bescheiden posities.
Ik zie op dit punt weinig risico... ofwel herstelt zich dit na een beter jaar en is dit een x-bagger, ofwel gaat dit failliet en is dit een x-bagger.![]()

)
- Dan als kers op de taart, bij de 'notes to financial statements' in dat prospectus, zegt het management eigenlijk letterlijk dat ze waarschijnlijk binnen het jaar het faillissement gaan moeten aanvragenHeb dit eens bekeken.
Het is ondertussen trouwens -60% sinds die eerste vermelding op cob&f
- Is public gegaan via een SPAC tijdens de crazy tijden van 2021...
- Hebben 2 weken geleden een prospectus uitgebracht met de bedoeling om toestemming te krijgen om tot 65% van de market cap in aandelen van insiders te mogen verkopen
- De CEO verdiende in 2022 7m.
De CFO en President verdienen samen 11m. (ze kregen over 2022 dikke bonussen wegens 'performance'; het aandeel was in 2022 -65%)
Dat loon van die 3 personen is welgeteld 30% van de totale market cap van 60m vandaag
Board of directors krijgt ook 1,2m.
Dan ook nog 'vrienden en familie' 0,5m.
Ter vergelijking: De CEO van Vitesse Energy (een bedrijf dat in 2022 116m nettowinst maakte, met een market cap van 700m) verdiende 1,7m...
- Er werd 300k sponsoring gegeven aan 'vrienden van de COO'.
- Ze kochten voor 300k de 'intellectual property' van een cannabis drankje in blik. (van een bedrijf waar de vrouw van de COO director is)
Neen, Vintage Wine Estates bestaat om de managers de kassa te laten leegroven ten koste van de aandeelhouders.
:
"