Spooky
Well-known member
zoals de Netflix en ASML resultaten perfect ingeprijsd waren?En waarom denk je dat jij dat weet en de markt niet ? Crappy results zijn niet erg als ze ingeprijsd zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals de Netflix en ASML resultaten perfect ingeprijsd waren?En waarom denk je dat jij dat weet en de markt niet ? Crappy results zijn niet erg als ze ingeprijsd zijn.
zoals de Netflix en ASML resultaten perfect ingeprijsd waren?
en de negatieve trend de voorbije weken, zou me verbazen als cijfers nu plots beter dan verwacht zouden zijn, vooral met BYD dat beter begint te draaien.
maar als de spread tussen bid-ask zo groot is blijf ik er vermoedelijk vanaf want dan wordt het lastig om winst te maken

In oktober een heleboel ASML verkocht aan 542. Mistakes were made
oh, ik pretendeer helemaal niet dat ik iets meer weet dan de markt hoor, ik maak gewoon een inschatting van hoe ik denk dat de markt zal reageren op de resultaten. Zoals bij elke turbo die ik koop is het met kleine allocatie en voor korte termijn.En waarom denk je dat jij dat weet en de markt niet ? Crappy results zijn niet erg als ze ingeprijsd zijn.
Heb rond 2010 NVIDIA verkocht. Als ik ze nu nog hadIk heb in 2011 of zo Google verkocht. Die positie houden alleen had me een half huis opgeleverd nu. Errors were made.
.oh, ik pretendeer helemaal niet dat ik iets meer weet dan de markt hoor, ik maak gewoon een inschatting van hoe ik denk dat de markt zal reageren op de resultaten. Zoals bij elke turbo die ik koop is het met kleine allocatie en voor korte termijn.
Slechte dag op het werk ofzo?Tuurlijk wel. Als je denkt dat de het zal stijgen op de resultaten is dat toch de definitie van te denken dat je het beter weet dan de markt. Waarom zou het anders nu aan prijs X noteren. Het is toch niet een of ander obscuur aandeel waarvan niemand het opvolgt en de resultaten die komen totaal niet ingeschat kunnen worden ?
1) heb order geannulleerd want bid-ask bleven te ver uiteen liggen en vond geen enkel ander instrument laag in kosten was dat me toeliet een short te simulerenTuurlijk wel. Als je denkt dat de het zal stijgen op de resultaten is dat toch de definitie van te denken dat je het beter weet dan de markt. Waarom zou het anders nu aan prijs X noteren. Het is toch niet een of ander obscuur aandeel waarvan niemand het opvolgt en de resultaten die komen totaal niet ingeschat kunnen worden ?
Laten we hopen dat PTSB achteraf geen mistake blijkt te zijnIn oktober een heleboel ASML verkocht aan 542. Mistakes were made

Zo'n feest eindigt gewoonlijk met een kater.Care to share wat die ptf bevat?Enkel maar underperformance hier.
Portfolio staat aan 11.14 p/e
Revs groei tegen de 20%
Winst groeit aan 30%
Enkel mijn aandelen met hoge market cap doen degelijk.
Werd in het verleden reeds gepost.Care to share wat die ptf bevat?
Een P/E van 40 is toch niet minzoals de Netflix resultaten perfect ingeprijsd waren?

Collega kijkt uit naar cijfers spotify en ziet nog veel opwaarts potentieel, het levert hem al maanden een continue ath op tot op heden.