Ik zou wel connecties hebben voor goeie plaatsen.
... ? hoe dan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou wel connecties hebben voor goeie plaatsen.
Ik ken gewoon mensen die jaarlijks gaan en ondertussen hun weg gevonden hebben daar. Sommige hebben hun eigen fonds, sommige zijn analyst, sommigen auteur.... ? hoe dan?
En je kan je via die mensen niet binnenlullen bij een bankIk ken gewoon mensen die jaarlijks gaan en ondertussen hun weg gevonden hebben daar. Sommige hebben hun eigen fonds, sommige zijn analyst, sommigen auteur.

Die zitten bijna allemaal in Amerika.En je kan je via die mensen niet binnenlullen bij een bank![]()
Nu ja, dat komt niet uit de lucht gevallen uiteraard.
Daar is over nagedacht, dat is doorgesproken, afgesproken, voorbereid, etc.
Het meest bewust gekozen kind van het Noordelijk halfrond denk ik ;-)
Ik geloof niet dat anderen dat niet doorspreken. Hier hebben we dat ook op voorhand besproken en "vastgelegd". En dan zit je opeens met een vrouw die volledig op is door een of andere reden, een kind dat stil raakt bij de papa en ga zo maar door en voor je het weet is uw vrijheid die je dacht te hebben weg. (Net zoals van de partner trouwens). Als er in mij ogen iets is dat je nog minder kan voorspellen dan de beurs dan is het wel uw leven met kinderen.Geen idee wat de unsure's hier betekenen.
Misschien is het niet hip om even bewust na te denken over het leven met baby/peuter. So be it
Er is een klein detail uiteraard.
We leven sinds 2 jaar (en nu nog een jaartje (mss 2?) ) niet in hetzelfde land.
Maar goed, dit gaat wildly offtopic.
Meer voor het kinderen topic.

Naar een belastingsparadijs verhuisd om te kunnen beleggen als minder goede huisvader?We leven sinds 2 jaar (en nu nog een jaartje (mss 2?) ) niet in hetzelfde land.
Ik weet redenen genoeg waarom het niet te doen.Ge kunt u afvragen waarom niet meer mensen dat doen.
In Bulgarije, Thailand, Panama, ... kunt ge met 250-500k al rentenieren.
Vandaag mooie ommekeer van 66,92$ naar 69,53$ nu. Hopelijk zet het door.De downtrend bij BABA is toch aan het afvlakken precies.

Ben je zeker dat het uwe kleine isGeen idee wat de unsure's hier betekenen.
Misschien is het niet hip om even bewust na te denken over het leven met baby/peuter. So be it
Er is een klein detail uiteraard.
We leven sinds 2 jaar (en nu nog een jaartje (mss 2?) ) niet in hetzelfde land.
?Dan zal er toch een erfenis of schenking bij te pas zijn gekomen want van 0 naar veel op een paar jaar is niet echt realistisch....Maar voor mijn specifieke situatie geldt het niet.
Daar is België integendeel compleet debiel, want leven van investeren bestaat niet in het wetboek.
'Ah ja, dat was beroepsinkomen de afgelopen 7 jaar mijnheer: 50% belasting, 13% rsz, en 20-50% boete want je had uw meerwaarden niet ingekleurd als beroepsinkomen.
Geef dus maar 90% af van de afgelopen 7 jaar...
Dus oxy +2 jaar bijhouden en geen risico om als geen goede huisvader belegger belast te worden?Mater certa est, zeggen ze bij de faculteit rechten.
Waarom zou dat van 0 zijn?
Bv Berkshire heb ik jaren bijgehouden en bijgekocht, en ik werkte fulltime tot een aantal jaren geleden.
Dus geen risico op goede huisvader/beroepsinkomen, ik heb daar steeds sterk op gelet dat ik aandelen min. 2 jaar bijhield toen het over grotere bedragen begon te gaan.
40+, vrouw in het buitenland, niet werken: Wat zit gij in Godsnaam heelder dagen te doen? Beursgrafiekjes bekijken?Ieder zijn keuzes en idee over relaties40+, vrouw in het buitenland, niet werken: Wat zit gij in Godsnaam heelder dagen te doen? Beursgrafiekjes bekijken?
.Dat gaat al een deftig bedrag zijn, een paar honderd k als minimum - maar mss wel 7 cijfers… maar ik weet het niet.En vanaf welke bedragen gaat de overheid daar naar kijken?
Is het effectief zo gelopen bij jou?Ah ja, dat was beroepsinkomen de afgelopen 7 jaar mijnheer: 50% belasting, 13% rsz, en 20-50% boete want je had uw meerwaarden niet ingekleurd als beroepsinkomen.
We gaan ne keer samen gaan lopen om over de beurs te klappen hé copainEn ik woon 10 min van de luchthaven.

Geen 'paradijs', gewoon waar meerwaarden niet belast worden, zonder vaagheid of interpretatie van de toevallig aanwezige ambtenaar.
In Europa zijn er zo wel een paar die <=10% zitten, zoals Bulgarije/Slovakije/Luxemburg als je niet binnen de 6 maand verkoopt etc.
België staat ook bij de belastingparadijzen.
Waarom denk je dat Bernard Arnauld of Gerard Depardieu nog in België gewoond hebben?
En Marc Coucke zijn meerwaarde van bijna een miljard in Omega Pharma?
0,0 belasting op betaald.
In 'laag belast' USA zou dat minimum 300 miljoen taks geweest zijn.
Maar voor mijn specifieke situatie geldt het niet.
Daar is België integendeel compleet debiel, want leven van investeren bestaat niet in het wetboek.
'Ah ja, dat was beroepsinkomen de afgelopen 7 jaar mijnheer: 50% belasting, 13% rsz, en 20-50% boete want je had uw meerwaarden niet ingekleurd als beroepsinkomen.
Op een bepaald moment keer ik wel terug, in indexfondskes of zo, dat belasten ze niet![]()
Wellicht in een land met slechte publieke gezondheidszorg en waar Deborah desondanks relatief veel belastingen moet betalenIn welk land sta je dan gedomicilieerd als ik mag vragen?