Paar dagen geleden
Koop gewoon die tech
December 2021 !!! (nadien is big tech keihard gezakt en heb je dus big tech op een gouden plateautje aangeboden gekregen)
December 2022
In februari 2023

in maart 2023

In mei 2023

Op 5 januari 2023
Begrijp je nu wat ik bedoel met opportuniteitskost ?
Je beseft dat tech super is, je weet dat je tech nodig hebt, tech zakt keihard en wat koop je "Oxy" een aandeel dat net hard gestegen was.
Koop nu toch eens gewoon die tech.
Het is niet de beste periode voor @JanusDR zijn portefeuille de laatste dagen - op zich geen man overboord en het blijft een momentopname. Aangezien hij zelf ook wel eens een actie uit het verleden aanhaalde die niet echt succesvol bleek te zijn zal hij het ook niet al te erg vinden dat BTI hier vermeld wordt.
best dat iedereen zowel successen als missers blijft posten, de commentaren moet je er maar bijnemen - iedereen hier wil rijk worden, hoe sneller hoe liever.
Dat zei je 2 jaar! geleden ook al, een paar maand geleden ook al, en nu weeral.Vrees dat ik hier de slechtst presterende port van het forum heb - tevens nog best een eind verwijderd van ATH paar maand terug. Status quo OXY en Ageas, de afwezigheid van technologie en de vrije val van AMG en deftige daling D'ieteren zijn de oorzaak.
Stof tot nadenken, mss switch naar ETF of meer gewicht in ETF.
Koop gewoon die tech

December 2021 !!! (nadien is big tech keihard gezakt en heb je dus big tech op een gouden plateautje aangeboden gekregen)
Januarie 2021Heb gisteren een zeer klein plukje gekocht, port heeft wat nood aan tech en US en telkens als ik iets wil kopen bots ik tegen die hoge waarderingen. Het feit dat het in port zit zal me ook wat verplichten me wat in te lezen.
Tech staat lekker laag in 2022 wat doe jijVan alle tech -aandelen zou ik het liefst Microsoft oppikken aan een aanvaardbare prijs - vind ik een topbedrijf (mss wel de X -box droppen)
December 2022

Aandelen VW teruggekocht, tevens nog een paar aandelen Oxy toegevoegd.
In februari 2023

Ik heb gisteren toch nog een plukje Oxy gekocht met wat cash dat er stond te staan
in maart 2023

En ondertussen BTC: +7,8%
Beetje Oxy en BAC aangekocht deze namiddag
In mei 2023

Nog een stukje Oxy bijgekocht @ 58,.. ook al is de kans niet gering dat er nog eens een deftige daling zal komen - 2de/3de kwartaal van de industrie zal geen hoogvlieger zijn
Op 5 januari 2023
Ergens in maart 2023Dat is het eeuwige probleem met gevestigde tech bedrijven, hét moment om in te stappen is er zelden - en dan nog, velen hier wisten dat we in maart 2020 alles wat we hadden (huis, wagen, meubels, ...) moesten verkopen om vervolgens zo goed als willekeurig alles in aandelen te steken. Probleem is alleen - wie heeft dat gedaan?
Het lijkt gewoon quasi altijd te duur .. dan maar spreiden over 1 of 2 jaar om positie op te bouwen zeker
in april 2023Even polsen: mijn port is tech -arm met enkel beperkte posities in Facebook, Alibaba en Prosus - door de torenhoge waarderingen worstel ik steeds met deze sector - ik besef ook dat je gewoon moet aanwezig zijn in dit segment. Het kleine dipje van tech kan een gelegenheid zijn om daarin een eerste positie toe te wijzen. Zelf denk ik aan
In november 2023Als je kijkt naar bedrijven zoals Coca Cola, Barry Callebaut, Microsoft, ... die worden nooit goedkoop vrees ik, mss zijn dat wel gewoon bedrijven die je levenslang kan aanhouden ... zo dominant in hun core business, elke element dat je wenst in een bedrijf is quasi aanwezig.
Plukje Oxy bijgekocht @ 60,18
Begrijp je nu wat ik bedoel met opportuniteitskost ?
Je beseft dat tech super is, je weet dat je tech nodig hebt, tech zakt keihard en wat koop je "Oxy" een aandeel dat net hard gestegen was.

Koop nu toch eens gewoon die tech.

Laatst bewerkt:

of ik wacht tot de top